Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Alles over auto beurzen en shows
Gebruikersavatar
alexander
Probe learner
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 Jul 2010, 17:21

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor alexander » 18 Feb 2011, 09:19

Mijn excuus voor mijn verkeerde bewoording op het forum!!!

Wat ik bedoelde is dat 402 events geen Amerikaanse Ford clubs toe laten omdat het Amerikaans is.

Wel is het zo dat 402 events (Duitse auto sportfestival) "Amerikaanse" Fords toelaten maar willen niet een complete clubs hebben zoals probe club (jammer) genoeg.


Maar als Ford team noord 1 of 5 of 10 probe's meenemen dan is het geen probleem. Dus als er meerdere probe's zijn die mee willen dan zijn ze van harte welkom!!!!!! Wat ze niet willen is dat er een overkill aan Amerikaanse auto's komen bij 1 aangemelde team en/of club. Verder willen ze dat de bolide er goed uit zien, (standaard MAG!!!) dus geen bodykits die ongespoten zijn, auto niet gewassen, heel veel deuken,roest en schade etc etc. Dit is hun beleid en niet de mijne.

En ja idd ik heb gezegd dat zover ik heb kunnen zien Richard daar goed in past. Mijn fout om het zo neer te zetten op het forum. Niet iedereen vind tuning & styling leuk maar houden meer van originaliteit en niet geïnteresseerd zijn in zulke events. Voor zo ver ik heb kunnen zien houd Richard daar wel van (mijn fout om daar vanuit te gaan en te denken)

Nee, ik heb niet gezegd dat de rest van de leden niet mee mogen. Want mijn woorden waren een paar mooie (probe is een mooie auto), zeldzame (in mijn ogen wel want je ziet ze niet vaak en/of in goede staat), unieke (dat zijn de probe wel degelijk de 1 meer als de ander).

Ford team noord gaan al jaren naar dit event en hebben "credit" opgebouwd. Als Ford team noord tegen 402 events zegt dat er een paar mooie,zeldzame, unieke Amerikaanse Fords mee komen dan is het geen probleem voor ze. Zover ik heb kunnen zien en heb gelezen, vind ik dat Richard goed in past.


Ik hoop dat ik nu wat duidelijker ben in mijn verwoording en reacties zijn van harte welkom!!!

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor Robert » 18 Feb 2011, 10:52

ik heb er nog steeds geen zin in :roll:
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rene
Probe addict
Berichten: 1985
Lid geworden op: 04 Okt 2008, 12:50
Locatie: Beverwijk

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor Rene » 18 Feb 2011, 15:54

alexander schreef:Verder willen ze dat de bolide er goed uit zien, (standaard MAG!!!) dus geen bodykits die ongespoten zijn, auto niet gewassen, heel veel deuken,roest en schade etc etc. Dit is hun beleid en niet de mijne.



Deze regels gelden alleen voor Ford team noord.

Als je er buiten de club om heen wil zijn er geen regels voor de toegang tot paddocks en tribune. Hier kan iedereen heen en maakt het merk en status van je auto ook niet uit.
Voor de Time attack en vrij rijden etc zal je wel een duitse auto nodig hebben.

Tickets zijn zoals gewoonlijk bij 402 te bestellen.
PROBE 2.0 16V E2 Red
onderstuur :als je met de voorkant de muur raakt.
overstuur :als je met de achterkant de muur raakt.
pk's :hoe hard je de muur raakt.
koppel :hoe ver je de muur met je mee sleept.

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor Richard » 18 Feb 2011, 17:33

hij wil zeggen dat je dan met hun club mee gaat, en bij hun clublane (paddock) komt te staan.
is ook goedkoper dan zelf kopen, clubkortingen:

Clubkortingen
-AutoMaxx Streetpower, Duitse Autosport Festival, Japanse Autosport Festival, AutoMaxx Summer Edition, VW Scene
Autoticket, gratis in plaats van €6,-
Entree, €10,- voor de bestuurder en €10,- voor 1 passagier in plaats van €16,- (of in voorverkoop €14,-). Deze clubtickets van €10,- kunnen in de voorverkoop worden gekocht,
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rene
Probe addict
Berichten: 1985
Lid geworden op: 04 Okt 2008, 12:50
Locatie: Beverwijk

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor Rene » 18 Feb 2011, 19:05

Ja lijkt me logisch :roll:
PROBE 2.0 16V E2 Red
onderstuur :als je met de voorkant de muur raakt.
overstuur :als je met de achterkant de muur raakt.
pk's :hoe hard je de muur raakt.
koppel :hoe ver je de muur met je mee sleept.

Gebruikersavatar
alexander
Probe learner
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 Jul 2010, 17:21

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor alexander » 20 Jun 2011, 20:09

Bij deze mijn foto's die ik heb geschoten:

Ford Team Noord paddock


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Ich war dabei

De 16e editie van het Duitse Autosport Festival zit er weer op! En het was zeker gemütlich....Een bomvolle paddock met meer variatie dan ooit; veel getunede en gestylede bolides, maar ook tientallen oldtimers, youngtimers en wat heel veel exclusief materiaal, waaronder toppers als een Mercedes SLS in Stirling Moss uitvoering (slechts 1,3 miljoen euro kostte deze bolide...), SLS AMG, Carrera GT, Panamera Turbo S, AudiQ7V12 etc etc.

Een aantal van deze auto's reed ook mee tijdens de Toyo Tires Time Attack, zodat we met bijna 30 deelnemers een mooi startveld hadden. Ook tientallen deelnemers in de Toyo Tires Shootout met veel streetlegal racegeweld. Dus dat was even nagenieten.

Hier een link van automaxx met foto's van het event:

http://www.automaxx.nl/nl/photos/show/1102/155/duitse_autosport_festival_porsche_scene_live.html


Afbeelding


Foto album by Jeroen
http://www.mijnalbum.nl/Album=JD4PGL7J

Foto album van een member most wanted tuning team:
http://www.mijnalbum.nl/Album=V4PJVBF7

Foto album by MAB:

http://www.mijnalbum.nl/Album=PBIMAEQT

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: Duitse autosport festival 13 Juni 2011.

Berichtdoor winy » 20 Jun 2011, 20:19

mooie foto's . interessant spul wat die daar hebben . =D>
ook leuke dames :mrgreen: de 3 cortina's =P~
super :wink:
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane


Terug naar “Beurzen en show in Nederland”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron