witte 1st gen

Probe gezien? Meld het hier!
Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

witte 1st gen

Berichtdoor Tieske Turbo » 16 Aug 2005, 19:02

vandaag bij ons bij de appie heijn op de parkeerplaats een witte GT gespot, valt meteen op he 8) ik meteen even geparkeerd en de beste kerel een kaartje gegeven en wat staan ouwehoeren enzo en hij zou zeker hier eens komen kijken :wink: toen ik het over de kortingspas had die de echte leden krijgen was ie meteen geinteresseerd dus die gaan we hier nog tegen komen. hij had 'm pas een maandje maar nog niks aan gedaan maar dat zal ik hem zelf wel laten vertellen :wink: :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 16 Aug 2005, 19:21

Als het over korting gaat dan is ineens iedereen geinteresseerd!

Vrij normaal ook; we blijven immers Nederlanders.

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 16 Aug 2005, 20:33

good job man, die paar mensen die ik tot nu toe heb aangesproken hebben nog altijd niks van zich laten horen :roll: , maar zou wel mooi zijn als er nog een 1st gen bij komt.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 16 Aug 2005, 21:27

Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Is wel een beetje jammer als er dadelijk "teveel" in Nederland rondrijden. Dan zijn wij niet meer speciaal

Ik zie ze in ieder geval graag :D

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 16 Aug 2005, 22:24

het moeten er inderdaad niet teveel worden want dan gaat er wel een beetje de lol vanaf maar dat zal allemaal wel mee gaan vallen. wat ik wel jammer vindt is dat het nu al de 3e 1st gen is hier in Helmond...in de buurt okee maar in dezelfde stad...jammer maar de mijne blijft toch de mooiste, zoniet dan is er werk aan de winkel :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2005, 09:28

hahaha Baas boven baas he Tieske! Hier in Utrecht heb ik tot nu toe maar 1 eerste gen zien rijden. Zij wel af en toe (keertje of 4 nu) de 2e gen rijden. Donkerblauw en bordeauxrood.

Bij m'n ouders in de straat (maastricht) staat een 2e gen (rood). Ik zal komend weekend effe een papiertje onder z'n wisser doen met ons clubadres!

Groeten van Pim

(ik heb mijn uitvoering/kleur nog nooit eerder in nederland gezien! Dat is dan wel weer positief)

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 17 Aug 2005, 09:30

Hee Pim,

Heb jij eigenlijk wel eens foto's van je Probe gepost? Ben eigenlijk wel benieuwd!

(P.S. Volgens mij zit er nog een ongelezen PM in je inbox)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2005, 09:33

Ik zal eens effe in m'n inbox kijken!

Ik wil wel foto's posten van m'n bak, maar ik krijg de foto's niet gepost. Ik heb geen server waar foto's opstaan. Geef me eens een tip Hans almighty!!!!!!!!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 17 Aug 2005, 09:36

Pim schreef:Ik zal eens effe in m'n inbox kijken!

Ik wil wel foto's posten van m'n bak, maar ik krijg de foto's niet gepost. Ik heb geen server waar foto's opstaan. Geef me eens een tip Hans almighty!!!!!!!!


Ach, gewoon Hans voor jou hoor, ik ben maar een gewone jongen :lol:

Heb je zelf geen stukje webruimte dan? :shock: Ik gebruik de laatste tijd deze wel: http://www.putfile.com/?ulimg=1
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2005, 09:59

Ik zal inderdaad eens zo een space in gebruik gaan nemen. Kan ik ze eindelijk eens tentoonstellen. Heb pas een mooie digitale camera gekocht en dan kan die zich ook eens nuttig gaan maken.

Is goed Hans; ik noem je voortaan wel gewoon Hans. Je houdt volgens mij niet zo van schouderklopjes he!

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 17 Aug 2005, 19:58

ja, ik gebruik ook altijd putfile of soms wel eens imageshack

(ow ja Hans, kijk eens op de ledenpagina...daar staan fotos op van Pim's ride :wink: )
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2005, 20:38

Ja inderdaad. Daar staat ie op!

Was ik al helemaal vergeten. Als ik komend weekend tussen de katers door een beetje wakker ben dan ga ik poetsen als een Spaanse poetsvrouw. Zal dan wel effe wat foto's maken.

Nog mensen die mij ook op die foto willen zien? Hahahahahahaa :D

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 17 Aug 2005, 20:43

Pim schreef:Nog mensen die mij ook op die foto willen zien? Hahahahahahaa :D
Doe maar niet hoor :lol:
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Aug 2005, 20:47

Hahaha Hans. Wees maar gewoon eerlijk hoor............ (ik kan wel eens een pm van je hier neerzetten).

Hahahaha..............was ook maar een geintje. No way jose dat ik mezelf met m'n kop op de site laat zetten.

Hahahaha..............

Lijkt me in ieder geval leuk om jullie allemaal eens te zien. Weet ik tenminste wie wat zegt op dit mooie forum.

Groetuh


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers