blauwe 2nd gen gespot

Probe gezien? Meld het hier!
Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

blauwe 2nd gen gespot

Berichtdoor Snout » 19 Aug 2005, 12:20

Zag gister voor de deur(hier in lanaken) een blauwe 2nd gen voorbij rijden met een donker harige jongere gast erin. Leek op een 16v maar dunno for sure..hij had ook nederlandse kentekens dus :?:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 19 Aug 2005, 13:11

Die heb ik ook wel eens in Maastricht zien rijden.

Weet welke je bedoelt. Is volgens mij idd een 16v.

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 19 Aug 2005, 13:40

volgende keer,,,voor de auto springen aub,,,aanhouden,,en een van onze kaartje geven,,,haha,,en zegge als ie niet lid wordt dat zijn auto over 1 maand ontploft,,,
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Pim

Berichtdoor Pim » 19 Aug 2005, 14:02

is een idee om te doen. We kunnen ook gewoon zeggen dat als ie over een week geen lid is dat we z'n auto jatten en aan iemand verkopen die wel lid wil worden!

Is een beter idee denk ik!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 19 Aug 2005, 14:23

Pim schreef:is een idee om te doen. We kunnen ook gewoon zeggen dat als ie over een week geen lid is dat we z'n auto jatten en aan iemand verkopen die wel lid wil worden!

Is een beter idee denk ik!


Sounds like a plan 8) ...sooner or later zullen we em toch wel ergens zien staan en kunnen we hem erover aanspreken of bericht achterlaten.

Ik vind het wel jammer dat er hier in de omgeving vrijwel geen probe freaks zitten terwijl er nu toch redelijk wat rond rijden...die paar die ik tot nu toe heb aangesproken leken allemaal enthusiast te zijn over de probe maar laten uiteindelijk niks meer van zich horen :roll: ...er reed hier niet lang geleden ook wel eens een blauwe 1st gen(volgens mij gt) rond..heb je die ook wel eens gezien?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 19 Aug 2005, 14:40

Nee..........

In Maastricht (Heer) staan er ook regelmatig twee. 2x 2e gen.

Weet niet of het een 16v of 24v is. Zal komend weekend een kaartje achter de wisser plaatsen als ze er weer staan!

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 19 Aug 2005, 21:39

De meeste komen pas als ze problemen hebben, en het hier gaan vragen. :roll: :lol:

:wink:
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 20 Aug 2005, 02:18

angringo schreef:volgende keer,,,voor de auto springen aub,,,aanhouden,,en een van onze kaartje geven,,,haha,,en zegge als ie niet lid wordt dat zijn auto over 1 maand ontploft,,,


Ik heb al gehoord dat ook jij dat al eens gedaan hebt midden op straat :roll: :P :D
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 20 Aug 2005, 10:25

Toen ik vannacht thuis kwam van het stappen stond er een 2e gen. bij me in de straat. Heb er geen kaartje onder gedaan, want ik was een beetje de weg kwijt door de biertjes!

Zal het straks wel effe doen!

Beetje jammer dat ze pas komen als ze problemen hebben. Ik ben er sinds dag 1 lid. Zo hoort het he!

Groeten

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 20 Aug 2005, 13:56

zo hoort het ja :wink: alleen...sinds ik hier op het forum ben benginnen de problemen :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 20 Aug 2005, 17:06

Pim schreef:Toen ik vannacht thuis kwam van het stappen stond er een 2e gen. bij me in de straat. Heb er geen kaartje onder gedaan, want ik was een beetje de weg kwijt door de biertjes!

Zal het straks wel effe doen!

Beetje jammer dat ze pas komen als ze problemen hebben. Ik ben er sinds dag 1 lid. Zo hoort het he!

Groeten


Ik was gister ook stappen in maastricht 8) , volgende week inkom feesten :lol: ...waar zit je eigenlijk in heer want de ouders van een vriend van me wonen daar en hij zei ook al eens dat bij hun in de straat een probe zat. Ik ging daar trouwens vroeger naar de internationale school (was in het jeanne d'arc college gebouw)
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 21 Aug 2005, 12:39

Mijn ouders wonen in de Einsteinstraat in Heer. Er staan er soms twee; die van mij 1 x per 3 weken gedurende het weekend en voor in de straat staat heel regelmatig een 2e gen 16V bordeauxrood met belgisch kenteken. Ik heb er net een papiertje onder de wisser gestopt met het adres van onze club!

Ben benieuwd of ie ook komt kijken. Die auto zag er verder helemaal standaard uit. Maar zag er wel nog strak uit!

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 21 Aug 2005, 22:12

Pim schreef:Mijn ouders wonen in de Einsteinstraat in Heer. Er staan er soms twee; die van mij 1 x per 3 weken gedurende het weekend en voor in de straat staat heel regelmatig een 2e gen 16V bordeauxrood met belgisch kenteken. Ik heb er net een papiertje onder de wisser gestopt met het adres van onze club!

Ben benieuwd of ie ook komt kijken. Die auto zag er verder helemaal standaard uit. Maar zag er wel nog strak uit!

Groeten van Pim


Ahh volgens mij heb ik die vent al eens aangesproken..die had ook dezelfde kleur 2nd gen 16v met belgische platen en rijdt vaker in maastricht, hij zei dat ie het heel vet zou vinden om eens samen naar een meeting te gaan maar je ziet wat er van komt...maar goed misschien is het een ander :wink:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 22 Aug 2005, 15:23

Je weet maar nooit!

We zullen zien.


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers