probes gezien!

Probe gezien? Meld het hier!
Pim

probes gezien!

Berichtdoor Pim » 11 Sep 2005, 17:40

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik toch veel probes gezien; niet normaal. Zo zie je ze nooit en zo zie je ze op een druilerige zondagochtend overal rijden en staan. Ik ben nog een tijd achtervolgd door een groep van 10 probes (met allemaal gek tuig erin).

Was wel apart.............hebben jullie dat vandaag toevallig ook gehad?

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Machuco

Berichtdoor Machuco » 11 Sep 2005, 20:42

Nou verrek, wat je zegt. Cruize ik daar een beetje rond in het anders zo vredige Landgraaf.... rij ik opeens tussen een stel andere malloten in Probe's....... Zal wel zo'n vaag cluppie geweest zijn vermoed ik :P

Pim

Berichtdoor Pim » 12 Sep 2005, 09:31

denk ik ook Machuco

Hahahaha..........

Zaten wel mooie tussen!

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 12 Sep 2005, 15:29

Jah ik ook ik denk ga even een rondje limburg maken ga ik naar de mac om even een peuk te roken op de parkeerplaats komen er opeens allemaal van die auto's het terrein op rijden dacht echt shit hej wat is dit :P
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 12 Sep 2005, 15:33

Had ook zo'n colone achter me aan, heb nog even een pic gemaakt voor als jullie me niet geloven...

[img]http://members.home.nl/jancejong/Landgraaf/DSC01440%20(Medium).JPG[/img]
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 12 Sep 2005, 15:39

Was je niet bang Coen toen allemaal van dat tuig achter je (en ik voor je) zat????

Hahahahaha!!!!

Toffe foto by the way

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 12 Sep 2005, 15:57

Bang is niet het juiste woord, ik moest direct denken aan die vreselijke ervaring van Twan en scheet zowat me hele broek vol :cry:

Vooral die rode waarvan spontaan remlichten gingen branden en zo, die was helemaal pschyco, Vol gas door rood licht en rondjes rijden over een rotonde... zaten 4 van de zware jongens in man, en dan nog zo'n colone achter je aan :?
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 12 Sep 2005, 16:36

en dan vooral die bad ass die achter je zat te douwen :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 12 Sep 2005, 19:23

Coen schreef:Had ook zo'n colone achter me aan, heb nog even een pic gemaakt voor als jullie me niet geloven...



Hoop bumperklevers. :lol:

:wink:
96 Probe 16v Teal Mist.

Pim

Berichtdoor Pim » 13 Sep 2005, 09:38

Heb je al contact gehad met bureau slachtofferhulp Coen. Lijkt me best een traumatiserende situatie als er zo een colonne gekken achter je zit!

Ik heb die gast met die rode Probe ook gezien. Die was inderdaad er pyscho! Hahahahaha

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 13 Sep 2005, 19:59

Pim schreef:Heb je al contact gehad met bureau slachtofferhulp Coen. Lijkt me best een traumatiserende situatie als er zo een colonne gekken achter je zit!

Ik heb die gast met die rode Probe ook gezien. Die was inderdaad er pyscho! Hahahahaha


Jah heb ze wel gebeld maar ze waren opdat moment erg druk...
Iedereen was bezig met een grietje die zowat van de weg was geduwd door die zelfde gek in die zelfde rode probe... Waar moet het heen met deze wereld :roll: ze was helemaal van de kaart :cry:



Hoop dat ik vanacht eindelijk weer rustig kan slapen...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 14 Sep 2005, 10:27

Dat grietje was een irritant opgefokt wijf. Hoe kan ik in godsnaam haar door laten als ze bijna bovenop m'n bumper zit en ik een hele colonne gekken achter me heb. En dan ook nog schelden. Hahahahaha...............


Als je hulp nodig hebt mag je me bellen Coen. Je hebt m'n nummer en voor de prijs van Euro 50 per consult van een half uur (telefonisch) hoef je je niet mentaal total-los te voelen. Hahahaha...............

Enne........zo een gek ben ik toch ook weer niet he! Ik had een paar dingen gewoon niet in de gaten. Was ook erg vroeg

Groetuh

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 14 Sep 2005, 20:19

Nou Pim...

Goed gek is gezond :wink: en geef mezelf nou net een mooie gouden consult met een witte kraag... is veel goedkoper... en lekkerder :D :D :D
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 15 Sep 2005, 09:32

Dat is inderdaad het beste medicijn tegen gekheid. Hahahaha

Sommigen worden er nog gekker van, maar dan merk je het tenminste zelf niet meer.

Die consultjes krijg ik ook graag! Vooral als er Brand, Gulpener of Jupiler op staat!

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 15 Sep 2005, 09:42

Pim schreef:Dat is inderdaad het beste medicijn tegen gekheid. Hahahaha

Sommigen worden er nog gekker van, maar dan merk je het tenminste zelf niet meer.

Die consultjes krijg ik ook graag! Vooral als er Brand, Gulpener of Jupiler op staat!


Brand :?
Toch liever een Grolsch of een Hertog Jan....
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers