probes gezien!

Probe gezien? Meld het hier!
Pim

Berichtdoor Pim » 15 Sep 2005, 14:34

hey man: Brand is geweldig!

kan niks aan tippen...........

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 15 Sep 2005, 16:42

inderdaad, Brand is ook niet mijn ding maar een Jupiler gaat er wel in :) of een heerlijke Hoegaarden hmmmmm 8)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 15 Sep 2005, 17:34

Bier zuipers :roll: ..geef mij maar wat hard liquor :D . Zal wel zijn omdat ik hier niet ben opgegroeid maar ik hou gewoon niet van bier...
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 16 Sep 2005, 12:10

Hey tieske; jij hebt geen smaak! :P :P :P Brand is geweldig. Bijna net zo goed als Gulpener.


Jupiler is inderdaad erg flex. Bier waar ik op schijt: Oranjeboom/Dommelsch/en al die crap van de aldi/lidll.

Hahahaha

Maareh Tieske; als dat club-uitje gaat komen dan neem ik een kratje Jupiler voor ons mee! Owkeej?

Welke drank in het algemeen Snout? Apfelkorn/whiskey/jenever?? Of ga je voor flambeerwijn?? Lekker veel alcohol he! Hahaha

Groeten

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 16 Sep 2005, 14:03

Pim schreef:Hey tieske; jij hebt geen smaak! :P :P :P Brand is geweldig. Bijna net zo goed als Gulpener.


Jupiler is inderdaad erg flex. Bier waar ik op schijt: Oranjeboom/Dommelsch/en al die crap van de aldi/lidll.

Hahahaha

Maareh Tieske; als dat club-uitje gaat komen dan neem ik een kratje Jupiler voor ons mee! Owkeej?

Welke drank in het algemeen Snout? Apfelkorn/whiskey/jenever?? Of ga je voor flambeerwijn?? Lekker veel alcohol he! Hahaha

Groeten


Goldstrike is mijn favoriet :twisted: , maar ik drink hard liquor bijna nooit meer puur. Het liefst maak ik cocktails of drink ik gewoon mixes...maar als ik uitga drink ik toch wel een paar pils, moet toch wat doen met al dat bier dat men je geeft :wink: . Ik maak graag van die cocktails die je in de fik steekt en die raar uitzien (multi-layer, cloud effect, etc.). Alleen is het te duur om dat in de stadt te doen met mijn uitgaans habits..maar op huisfeesten is het wel te doen :D
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 16 Sep 2005, 16:06

Je beoelt (o.a.) een B52 Snout. Die moet je in brand steken en dan brandend opdrinken met een rietje. Een paar van die rakkers en 's avonds hang je met je gezicht boven de pot!

Hahahaha....................

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 16 Sep 2005, 16:36

Pim schreef:Je beoelt (o.a.) een B52 Snout. Die moet je in brand steken en dan brandend opdrinken met een rietje. Een paar van die rakkers en 's avonds hang je met je gezicht boven de pot!

Hahahaha....................


hahah ja b52's zijn lekker 8) . Ik drink die niet door een riet maar gooi mijn hand erop, eraf, en naar achter ermee :D ...ik heb ook ergens een video waar iemand een brandende shot neemt, knoeit (sp?), en zijn gezicht in de fik steekt :?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 16 Sep 2005, 17:21

Hahahahaha.............brandende gezichten na een mislukte drinkpoging zijn chill (zolang het mij niet gebeurd).

Drink je ook wel eens "de groene fee" (Absint)??

Krijg je echt een delirium van!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 16 Sep 2005, 17:36

Pim schreef:Hahahahaha.............brandende gezichten na een mislukte drinkpoging zijn chill (zolang het mij niet gebeurd).

Drink je ook wel eens "de groene fee" (Absint)??

Krijg je echt een delirium van!


haha absint heb ik nog nooit geprobeerd, maar van vrienden hoor ik dat er weinig aan is...dat het meer een illusie is net zo als je iemand een alcohol vrij bier geeft zonder het te zeggen dat ze zich aangeschoten beginnen te voelen :lol: . Ik zal het nog wel eens zelf proberen maar jou raakte die shit dus wel hard?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 17 Sep 2005, 08:06

Ja dat zeker. Moet je wel de sterkste variant pakken (volgens mij 70 promille!!!)

Heb het wel eens gedronken (i.c.m. bier en anders drank) en het knalde best wel heftig. Kan ook door de giftige mix met bier en andere slaapmutsjes komen.

Hahahaha


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers