Witte 1e gen in Zeist.

Probe gezien? Meld het hier!
Pim

Witte 1e gen in Zeist.

Berichtdoor Pim » 27 Okt 2005, 20:21

Hallo allemaal!

Ik heb nu al een paar keer een witte Probe 1e gen zien rijden in Zeist. Ziet er standaard uit. Volgens mij was het een GT.

Is pas de tweede keer dat ik een andere witte Probe zie. Willen ze Tieske nou imiteren of is het gewoon toeval??? Hahahahahahaha

Groeten allemaal mensen!

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 27 Okt 2005, 20:38

dan moeten ze van goede huize komen 8) mij houden ze niet bij met mods, keep it going :wink:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 27 Okt 2005, 21:42

inderdaad Twan!

Keep the spirit alive!!!

Hahahaha..........ze zagen er niet zo strak uit in ieder geval.......

Groeten!!!

Diceman

Berichtdoor Diceman » 09 Nov 2005, 12:15

Pim,

Het kan maar zo zijn dat je mij met mijn probe hebt gezien. Heb lichtmetalen velgen eronder en de striping moet er nog op maar daar is het nu te koud voor.
Rijd jij toevallig in een rode? zag van de week (te laat natuurlijk) een rode 2nd gen voorbij schuiven.
Ik woon namelijk in driebergen vandaar dat je me vaak in zeist zal kunnen tegenkomen.
:P

Pim

Berichtdoor Pim » 09 Nov 2005, 13:49

Pim,

Het kan maar zo zijn dat je mij met mijn probe hebt gezien. Heb lichtmetalen velgen eronder en de striping moet er nog op maar daar is het nu te koud voor.
Rijd jij toevallig in een rode? zag van de week (te laat natuurlijk) een rode 2nd gen voorbij schuiven.
Ik woon namelijk in driebergen vandaar dat je me vaak in zeist zal kunnen tegenkomen.


Ik reed inderdaad rond in een rode. Dat is alleen geen 2e gen, maar een 1e. Ik zag die witte (1e gen) eens langsrijden bij de AH in Zeist. De Probe kwam met een man en een meid erin onder dat bruggetje door. Ik stond altijd in garage de slof geparkeerd, dus ik was ook regelmatig daar te zien met m'n probe.

Die rode 2e gen heb ik ook wel eens gezien. Donkerrood; toch?

Dat was jij dus! Lachuh!!!

Groeten van Pim

Diceman

Berichtdoor Diceman » 10 Nov 2005, 12:47

yep that's me haha ben gemiddeld 2x per week in zeist aan het rijden dus zal je me vaak zien.

Pim

Berichtdoor Pim » 10 Nov 2005, 14:41

Als er eens een rode Ford Mondeo op je toeters en/of seint dan weet je dat ik het ben Diceman!

Mijn Probe is weg en ik rij nu in een Mondeo. Ik moet natuurlijk toch bij Ford blijven he!

Groeten van Pim


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers