Vraagje

Probe gezien? Meld het hier!
John B.
Slave of a probe
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 Feb 2006, 10:35
Locatie: Middelburg
Contact:

Vraagje

Berichtdoor John B. » 22 Feb 2006, 22:22

Hoeveel Probes rijden er eigenlijk nog rond in nederland?

ik ben wel benieuwd hoe uniek ik ben met mijn 94er 2.5 V6je 8)

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 22 Feb 2006, 22:57

Afbeelding

Eind 2001 reden er dus 955 rond. Ik denk dat het 1e en 2e gen bij elkaar is. Inmiddels zijn er wel een paar gesloopt en geimporteerd... Het betreft een telling van Probes op de weg, dus niet de verkochte aantallen.
Dit zijn de wereldwijd verkochte Probes: ----->>klik<<-----
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

En nu zal er geen twijfel meer bestaan!

Berichtdoor Wim9516V » 23 Feb 2006, 05:35

Beste Hans,

Dank voor je overzichtje, maar volgens mij klopt het niet helemaal. Je telt Probes met een buitenlands kenteken niet mee. Ook reken je niet uit hoeveel Probes met een buitenlands kenteken per jaar gemiddeld door Nederland rijden. Die kunnen ook gespot worden! :wink:

Je zit er dus al minstens 1 Probe naast! Leuk hoor dat ik weer niet meetel! :cry:

Ik zal de door jou aangeleverde aantallen dus maar eens updaten en gelijk wat extra leuke cijfertjes uitrekenen! (1 of de X auto's is een Probe, 1 of de X inwoners heeft een Probe, Het forum bereikte reeds X % van alle Probe eigenaars, Er zijn nog X forum flyers nodig om alle Probe eigenaars op het bestaan van dit forum te wijzen, In mijn gemeente rijden ongeveer X Probes rond) Leuk toch? :?:

Had je een onvoldoende voor Wiskunde op school en wil je enkel de uitkomst van mijn mini-onderzoek weten, ga dan door naar de :arrow: hieronder!

Nou naar je tabel. Je zegt dat het de Probes zijn die in 2001 nog rond reden/raceden op de Nederlandse wegen. Het zijn dus de per jaar van eerste inschrijving Probes die in 2001 nog ingeschreven stonden bij de RDW. Dat kan kloppen want de laatste 9 nieuwe Probes met bouwjaar 1997 zijn blijkbaar in 1998 pas officieel ingeschreven op naam (zal wel met flinke korting zijn geweest). Maar dan zijn er tussen 1999 en 2001 geen nieuwe meer ingeschreven, tenzij ze het oorspronkelijke jaar van eerste inschrijving in het land van afkomst gebruiken. Denk ik wel. Veel blabla, maar het was me niet direct duidelijk. Anyway, als ingenieur aan de TU Delft moet ik dat dus even allemaal analyseren, of jullie gaan zeuren dat jullie belastingsgeld niet goed is besteed! :lol:

Nu dan, wat rijdt er momenteel nog rond? Heb wat zitten surfen, en de gemiddelde leeftijd van een auto in Nederland was recentelijk 14.9 jaar. Betekent dit dus dat na 14.9 jaar alle auto's die 14.9 jaar geleden op de baan kwamen op de sloop liggen. Gelukkig niet, want dit is een gemiddelde. Sommige waren misschien al total loss na 1 maand, en een aantal wordt oldtimer en tuft na 30 jaar (hopelijk ook mijn Probe :roll: ) nog steeds vrolijk op de baan. Kunnen we vervolgens stoer wiskunding beginnen en een Gauss verdeling uitrekenen. Te veel werk en niet genoeg gegevens. We houden het simpel. Na ongeveer 15 jaar is het aannemelijk dat minstens de helft van alle auto's die 15 jaar ervoor als nieuw waren ingeschreven inmiddels reeds op de sloop zijn beland, want anders klopt het gemiddelde niet :!: . De volgende jaren volgen er nog meer, maar het worden er wel steeds minder. Dan blijven er steeds minder over die veel langer meegaan.

Er zijn geen gegevens per jaar voor 1996, en we weten niet zeker of de 1st gen er ook bijzitten. Denk van wel, maar omdat de 1st gen Probe nooit als Europees model officieel door Ford is verkocht, gaat het hier enkel om US import. Dat zijn er dus zowieso al een stuk minder dan de 2nd gen Probe. Meeste 2nd Gen Probes zijn tussen 1993 en 1995 verkocht. In 1996 was de verkoop al aan het inzakken. Nemen we gemiddeld 201 2nd gen Probes aan tussen 1993 en 1995, dan waren er in 2001 nog maar 140 1st gen Probes alive and smoking rubber op de Nederlandse wegen. Nu zijn we reeds 5 jaar verder dan de tabel, en dus zijn er dus nog minder 1st Gen Probes op de baan. De eerste modellen zijn nu ook al 17 jaar oud!

Als je nu aanneemt dat in de 5 eerste jaren na inschrijving het oorspronkelijke aantal met 5% daalt, de volgende 5 jaren met 15%, en de daaropvolgende 5 jaren met nog eens 30% afneemt. Dan zit je op 50% na 15 jaar. Nog 5 jaar later valt er weer 30% af, dan nogeens 15% in de 5 jaar daarna en de laatste 5 jaar weer eens 5%. Dan is er na 30 jaar dus geen enkele Probe meer op de baan. Dat klinkt wel redelijk. Natuurlijk blijven er altijd nog een paar over, maar dat is niet belangrijk voor onze schatting. De uitval is het meest rond de gemiddelde levensduur. Kan je nog volgen? :wink: Weinig nieuwe auto's belanden snel op de sloop, en op het einde zijn er nog maar weinig auto's over die naar de sloop kunnen worden gebracht! Gaan we uit van het oorspronkelijk aantal, dan blijven er per 5 jaar leeftijd het volgende percentages auto's op de baan:

0 - 100%, 5 - 95%, 10 - 80%, 15 - 50%, 20 - 20%, 25 - 5%, 30 - 0%

Gaan we weer een aantal dingen iets makkelijker maken:

1st gen tussen 88-92 gebouwd, gemiddeld dus in 1990 gebouwd.
2nd gen tussen 92-98 gebouwd, gemiddeld dus in 1995 gebouwd.

:arrow:

In 2001 waren er nog 140 1st Gen op de baan, dus 11 jaar na hun gemiddeld bouwjaar. Dat zou betekenen dat er oorspronkelijk iets van een 190 in Nederland op de baan zijn gekomen. Nu zijn we 5 jaar verder, dus er zijn nog 50% van de oorspronkelijke 190 op de baan. Ik schat dus dat er van de 1st Gen Probes momenteel iets minder dan 100 nog rondrijden. Dat er nog een aantal zijn geimporteerd na 2001 maakt niet veel uit, want ze waren dan toch al 9 tot 12 jaar oud, en gaan gemiddeld even lang mee als eentje die als nieuw in Nederland was verkocht 9 tot 12 jaar eerder. Ook zullen er ook wel een aantal zijn geexporteerd naar het buitenland. Dus de ouderdom is de belangrijkste reden dat ze stilaan verdwijnen uit het verkeersbeeld...

Nu naar de 2nd Gen Probes! Eind 2001 reden er daar nog 815 van rond in Nederland, met gemiddeld bouwjaar 1995. Das dus 6 jaar later. Dan zouden er nog 92% moeten overblijven. Dat betekent dan weer dat er oorspronkelijk iets van een 885 zijn verkocht in Nederland. Natuurlijk weer wat import en export tussen 2001 en 2005, dus die stellen we gelijk. Dan zijn we nu reeds 10 jaar na de gemiddelde bouwdatum, dus blijven er nog 80% over. Dus anno 2006 rijden er nog zo'n 700 2nd gen Probes rond in NL!

Begin 2011 zullen dat er nog maar 440 zijn, in 2016 nog slechts zo'n 180! Dan rond 2021 nog maar zo'n 40! :cry:

Het goede nieuws is dat er dus de komende 5 jaar zo'n 260 2nd en 60 1nd Gen Probes op de sloop terecht gaan komen! :P Das prachtig voor goedkope onderdelen, maar minder als 1 van jullie Probes daarbij zit! :cry: Of misschien zelfs de mijne! :( Maar overleeft je Probe het, dan wordt ie steeds unieker! 8) Ook dus minder vraag naar slooponderdelen, dus die worden ook wat goedkoper! :D

Het is wel een schatting, maar ik denk dat ik wel aardig in de buurt kom. Ben benieuwd naar de huidige RDC gegevens als iemand die ergens kan opzoeken.



EN DAN NU DE OPMERKELIJKSTE RESULTATEN VAN MIJN ZOEKTOCHT NAAR DE WAARHEID! (by Wim R. de Belg)

Totaal dus nog 885 1st/2nd gen Probes momenteel in Nederland. Er zijn 155 mensen geregistreerd op dit forum, dus jullie hebben 17.5% van de Probe eigenaars in Nederland bereikt! Das helemaal ni slecht! :) Tel die paar buitenlandse gekken even niet mee (das de Hans approach die ik overneem! :idea: )

Dus beste bestuursleden van de club: jullie moeten nog minstens 730 Probe Forum flyers laten bijmaken! :twisted:
Er zijn ongeveer 7.0 miljoen auto's in Nederland. Dus de kans dat je een flyer op een Ford Probe kunt achterlaten is 1 op 7909! :oops:
En slechts 1 op de 73684 auto's is een 1st gen Probe! Dat wordt lang wachten langs de kant van de weg... :lol:

Nog cooler: Slechts 1 op de 18424 inwoners van Nederland bezit een Ford Probe. :!: Slechts 1 op de 171634 inwoners van Nederland rijdt met een 1st gen Probe.

Kan je ook meteen uitrekenen hoeveel je er in je gemeente kan aantreffen! :idea: Test: Delft heeft 95000 inwoners. Dus er zouden er hier 5.15 moeten rondrijden. In de 6 jaar dat ik mijn Probe heb, heb ik regelmatig 1, 2, 3, 4 + de mijne = 5 Probes hierzo gezien! Met dank aan de website voor het Centraal Bureau voor Statistiek!

Zo zie je maar dat wat gegoochel met aantallen, jaren, statistiek, simpele wiskundetoch nog een informatieve MEGA post kan opleveren!

Eventuele fouten kunnen bestaan, maar dat is dan spijtig! Mijn excuses, maar ik heb wel mijn best gedaan!
Dit heeft me wel bijna 3 uur gekost! Dit telt toch voor minstens 10 posts? Ja toch Coen? :shock:

Doei doei,

Super Wim :P

PS: Ik zie je vrijdag dus Mr Hans! Check nog even hoelaat. PM me even je 06 nummer pleez.


UPDATE: Ik heb de RDW net om de werkelijke aantallen gevraagd op 1-2006 per E-mail! Ik hoop dat ze zo vriendelijk zijn om deze aan mij door te sturen. Dan post ik ze hieronder! Bij voorbaat dank aan de RDW! :wink:
Laatst gewijzigd door Wim9516V op 23 Feb 2006, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

stephanv

Berichtdoor stephanv » 23 Feb 2006, 09:31

Heey dis wel leuk om te weten :D

Zoiezo ken ik maar 3 probes in Zaandam inclusief de mijne hier dus zit een beetje onder gemiddeld ookal is zaandam of zaanstad een grote gemeente.

Maaruh hoop dat mijne nog lang mee gaat 8) (zonder al te veel kosten)
Want met geld is bijna alles op de weg te houden. :lol:

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 23 Feb 2006, 10:21

:shock: :shock: :shock:


Jah...


Dat is nogal een intressant verhaal, al ben ik af en toe wel de weg kwijt geraakt, wiskunde was nooit mijn sterkste kant :D

Ben benieuwd hoever of je gelijk hebt, wat betreft de juiste cijfers anno 01-2006 :wink:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 23 Feb 2006, 13:26

Time will tell!

Ik heb wat aannames moeten doen natuurlijk. Die 14.9 jaar is gemiddeld voor alle type auto's. Ford Probe gaat mischien wat langer of korter mee. Ben ook benieuwd als ik de werkelijke cijfers ken. Ook zijn de percentages van uitval een benadering. En het was al laat. Maar ik kon het niet laten. Vooral omdat Hans hier de gevestigde vraagbaken is. En dat kan natuurlijk niet he! Want ik ben Super Wim! :lol:

Het kan nog nauwkeuriger als ik de volledige lijst van RDW zou verwerken. Hoeveel auto's per jaar ingeschreven over alle jaren. Welke uitval per bouwjaar (datum waarop auto's van bepaald bouwjaar naar de sloop gingen). Dan krijg je nog een nauwkeurig schatting! Maar dan moet je ook ook nog meenemen oorzaak ongeval of sluitage. Eventueel gestolen auto's eruit filteren. Onderhoud volgens boekje? Je kan het zo gek maken als je wilt. maar ik verwacht niet dat de getallen dan dramatisch gaan veranderen.

Als ik binnen de 50 Probes zit, dan krijg ik wel extra bier ok Coen? Je hebt toch al bier voor me klaar staan. Heb ik het helemaal mis dan verbeter ik de schatting op basis van de RDW gegevens. En dan breng ik wel wat Belgische biertjes mee, die je dan kan PROBEren!

Het is natuurlijk niet echt zinvol rekenwerk, want je auto rijdt er niet beter door. Maar ze worden steeds zeldzamer. Ooit gaat de waarde weer omhoog! Maar ja, dan ben ik al bijna opa misschien!

Maar het wetenschappelijke gehalte van het forum is zeker gestegen nu. Hoop alleen dat er nu niet allemaal Probe Nerds op afkomen. :roll:

Doei doei,

Wim

PS: Stephanv. Je kan de inwoners van alle 458 gemeenten anno 2005 vinden op http://home.planet.nl/~pagklein/gemprov.html Het is enkel een gemiddelde dat je uitrekent. De auto's zijn natuurlijk niet gelijk verdeeld over heel Nederland. Maar de orde grootte klopt wel aardig. Ook kan je best niet alle Probes hebben gespot. :!:
Laatst gewijzigd door Wim9516V op 23 Feb 2006, 13:49, 2 keer totaal gewijzigd.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 23 Feb 2006, 13:40

Bier??? shit jij vergeet ook nooit wat he....
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 23 Feb 2006, 13:48

Ha die Coen,

Nope ik heb een heel goed geheugen voor dingen die ik interessant of lekker vind!

En een slecht geheugen voor slechte dingen! :lol:

Hoop alleen dat die gozer van de Russische maffia mijn cancel the hit berichtje heeft ontvangen. Beltegoed was misschien net op... :P

We meeten zeker een keer. Als ik in Europa ben kom ik zeker langs!

Have a nice day!

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 23 Feb 2006, 14:10

Zeer interessante gegevens.
Helaas ligt mijn internet er al 10 dagen uit, kl.....
Volgens jullie statische gegevens, weliswaar nederlandse, maak ik een kans om een van de laatste Probes te behouden, kunnen deze gegevens ook naar Belgie geextrapoleerd worden? Wim, misschien?
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 23 Feb 2006, 14:21

Hey Jos!

Ja, als ik gegevens kan krijgen over het aantal Probes die in Belgie zijn ingeschreven per bouwjaar tussen 1989 en 2006. En ook wanneer ze naar het autokerkof zijn gebracht.

Is wel iets moelijker, want wij behouden onze nummerplatem. Dus het moet op chasisnummer gebeuren. Datum eerste inschrijving staat wel altijd vermeld op onze attesten.

Wat ik ook kan doen, is de Nederlandse resultaten schalen naar Belgie. Dan heb ik het totaal aantal auto's nodig dat in Belgie rondrijdt op dit moment. Als ik meer nauwkeurige cijfers krijg van de Nederlandse RDW, kan ik de uitval curve aanpassen en de gemiddelde levensduur. Die is toch gelijk voor alle Probes in Europa.

Bovenstaande berekening heb ik slechts semi-wiskundig uitgewerkt. Maar ik denk dat de veronderstellingen wel redelijk kloppen.

Kijk eens wat jij aan cijfers kan opduiken over de Probes in Belgie!

Groetjes,

Wim

PS: Heb je gemailed gisteren, maar mijn E-mail kwam gewoon terug. User unknown at tiscali.be. Dacht al dat je plots verdwenen was. Ging over de velgen/banden en nog wat ideetjes van me..l.
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 23 Feb 2006, 19:23

heey wim, tijd over of zo? wel leuk die cijfers. ook al blijft het een schatting, ik ga wel mee in je theorie :wink: en ik was best goed in wiskunde Coen hahaha :lol: dus de mijne is errug zeldzaam in NL dus en zoals de mijne er bij staat al helemaal 8)

mooi rekenwerk wim
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 23 Feb 2006, 20:42

Hey Turbo Man,

Nou nee ni echt tijd over. Maar had geen zin in mijn echt werk. Was stom toeval dat ik er mee begon. Yep, jij bent wel erg zeldzaam! Maar je ben ook gelijk een 'endangered species' met je 1st Gen! :o

Heb nog even met collega doorgenomen. Was het wel redelijk eens. Alleen zou ik graag de uitvalcurve beter willen schatten, maar dan heb ik alle Probe data van de RDW nodig. Je kan veel opzoeken op RDC site maar dan heb je een userid en password nodig die autohandelaren wel hebben.

Enig idee hoe Hans aan die tabel is gekomen in het verleden? Las ergens van website

Nou ik zie hem morgen toch voor de eerste keer in levende lijve!

Doei,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 23 Feb 2006, 21:06

Hee Wim, ouwe reken-nerd :lol:

Hoe ik aan dat lijstje kom? Met m'n user-id en password natuurlijk!


:P Geintje! Kreeg ik toen ik de Probe kocht. Helaas heb je een paar rekenfoutjes gemaakt.....


:lol: Alweer een geintje! Nee hoor Wim, geen speld tussen te krijgen! Mooi rekenwerk. Ik krijg er hoofdpijn van, maar zal er op mijn gemak eens naar kijken als ik fris en helder ben. :?

groet, Hans
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 24 Feb 2006, 03:30

Mooi uitgerekend allemaal :shock: 8) , maar je assumed wel veel vind ik persoonlijk :wink: , moet ook wel als je zulke berekeningen maakt maar ik vindt dat je de probe ook niet met het algemene kunt vergelijken. Het is een speciale auto en speciale auto's krijgen eerder betere verzorging maar goed props voor de moeite allemaal en ben benieuwd if it turns out true in the future :twisted:
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 24 Feb 2006, 04:35

Snout heeft wel gelijk...

Vergelijk de probe eens met een andere ford, een opel of een vw van het zelfde bouwjaar... bij de meeste van deze autos's kun je nou zowat door heen kijken (tot bouwjaar 1994 ongeveer) en dat is bij de probe niet het geval :roll:

De meeste gevallen dat deze op de sloop terecht komen is niet door de roestduivel maar meer door een ongeval of motorschade...
Dus 1 factor minder dan de gemiddelde auto :D

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding


Terug naar “Probe's Gespot”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers