het anders verzekeren van de probe

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

het anders verzekeren van de probe

Berichtdoor Richard » 16 Feb 2007, 16:45

hallo mensen, zoals de meesten wel weten hier ga ik in de loop van dit jaar mijn probe volledig ombouwen, maar aangezien ik hem niet ga schorsen omdat ik geen plek heb om hem neer te zetten, ben ik dus van plan om hem anders te verzekeren.

ik heb het er al eens met twan over gehad ergens op het forum, maar kan het nergens terug vinden vandaar deze topic.

nu is dus mijn vraag, hoe heet deze verzekering, en kan ik die gewoon aanvragen bij mijn maatschappij (unife) en moet ik verder ook nog iets regelen daar voor, bijvoorbeeld een nieuwe tenaamstelling, en veranderd de wegenbelasting ook?

twn heeft hem ook zo verzekerd, dus twan help me even plz!! :lol: :lol:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

John B.
Slave of a probe
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 Feb 2006, 10:35
Locatie: Middelburg
Contact:

Berichtdoor John B. » 16 Feb 2007, 17:46

dat was n sporttimer verzekering, en geldt alleen voor n bepaald type auto, misschien kan di evan jou ook op die lijst, maar ik denk t niet.
Mijn verzekering kent helaas geen kilometrages oid, en 1ste of 2de auto maakt ook al niet uit,gewoon volle mep betalen!
'94 Probe. feat--> 2.5l V6 KLZE edition <-SOLD->
'04 Renault Megane 1.6l 16v citron vert.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 16 Feb 2007, 17:55

de mijne zou er bij moeten staan want twan heeft em ook daar in zitten en het is bijde ford USA 8)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

DirtBag

Berichtdoor DirtBag » 16 Feb 2007, 20:11

Ik ben als beroepschauffeur (geen geintje... :smile: ) verzekerd bij TVM... betaal 55 harde euri's in de maand voor alleen WA... weet niet of dat duur is.. :?

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 16 Feb 2007, 20:19

ik voor de probe nu 58 euro p/m, maar das gewoon normaal WA+

maar daar wil ik dus vanaf
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: het anders verzekeren van de probe

Berichtdoor Hans » 16 Feb 2007, 20:55

Richard schreef:ik heb het er al eens met twan over gehad ergens op het forum, maar kan het nergens terug vinden vandaar deze topic.
Waarschijnlijk heeft het in de Lounge staan, en die berichten verdwijnen na enige tijd (kwam ik onlangs achter...) kijk maar eens, er staan geen oudere berichten in de Lounge. Heel jammer, want er stond zeker ook nuttige informatie tussen alle moppen en Youtube-links. Ik heb het er al met Erwin over gehad en hij zou het dacht ik veranderen, zodat de berichten gewoon blijven staan.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 16 Feb 2007, 21:37

idd, de lounge wordt automatisch opgeschoond :( niet zo tof...


sporttimer:

-moet als 2e wagen zijn voor hobbygebruik
-verzekerde moet 24 of ouder zijn
-max kilometrages verschillende keuzes
-WA standaard, WA+ en All Risk alleen met taxatie
-zomer/wintertijd restrictie is optie
-te verzekeren wagen moet op de sporttimerlijst staan (De Europeesche)


de mijne is verzekerd bij De Europeesche. je eerste wagen mag ook ergens anders zijn dus hoeft niet per se ook bij De Europeesche. de Probe staat NIET op de sporttimerlijst!!! ik heb het via mun tussnpersoon gedaan (assurantiehuys Geldrop) en die heeft het voor elkaar gekregen,z elf gaat je dat echt niet lukken! de mijne is geaccepteerd maar de Probe is dus NIET op de sporttimerlijst gevoegd!


genoeg info?


(PS: heb het eergisteren ergens in een topic ook nog gezet toch?)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron