International Movie Car Database

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 25 Feb 2007, 23:48

Wachten hoeft niet... alle aflevering zijn van internet te halen als je weet hoe het moet. Ik ben nu aan seizoen twee bezig. Geweldig! 8)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 25 Feb 2007, 23:56

Hans schreef:Wachten hoeft niet... alle aflevering zijn van internet te halen als je weet hoe het moet. Ik ben nu aan seizoen twee bezig. Geweldig! 8)


http://www.strictlyw.nl, daar effe inschrijen et voila. Alles stuk voor stuk te downloaden.

En anders gewoon effe googlen naar prisonbreak en torrent. Binnen 1 uur heb je een aflevering binnen.

Ow; dit werkt precies hetzelfde zo in la Belgique, dus wachten is niet nodig PT. Hahaha

PrisonBreak rulesssssssssss

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 26 Feb 2007, 00:15

Tieske Turbo schreef:crown victorias zie je idd in alle films waar een politie gast in voorkomt, zijn er dus nogal wat


heb van het weekend even heel seizoen 1 van Prison Break gekeken :D lange zit maar zekers de moeite waard! binnenkort deel 2 helemaal kijken dus...


You'll be in for a surprise...seizoen 2 is nog vetter imo omdat je in seizoen 1 toch al wist wat er uiteindelijk stond aan te komen. Kijken er ook mensen hier naar Smallville?
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 26 Feb 2007, 00:18

Snout schreef:
Tieske Turbo schreef:crown victorias zie je idd in alle films waar een politie gast in voorkomt, zijn er dus nogal wat


heb van het weekend even heel seizoen 1 van Prison Break gekeken :D lange zit maar zekers de moeite waard! binnenkort deel 2 helemaal kijken dus...


You'll be in for a surprise...seizoen 2 is nog vetter imo omdat je in seizoen 1 toch al wist wat er uiteindelijk stond aan te komen. Kijken er ook mensen hier naar Smallville?


season II is inderdaad super! Eerste seizoen was erg voorspelbaar.

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 26 Feb 2007, 10:50

wooo... nog meer PB verslaafden :D

Heb net vorige week dvd 4 van seizoen 2 gekeken, helemaal top!!!

Trouwens, zijn er hier ook Lost fan's??? heb de eerste dvd van seizoen 3 maar verder nog niks... staat al heel lang stil man :?
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 26 Feb 2007, 10:59

Pim schreef:season II is inderdaad super! Eerste seizoen was erg voorspelbaar.
Voorspelbaar?? :shock: Ja, je weet dat ze gaan uitbreken... maar er gebeurt ZO veel, je kunt nog geen minuut de andere kant op kijken want dan heb je een hoop gemist! Er zitten zoveel onverwachte wendingen in...

8)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 26 Feb 2007, 11:06

Hans schreef:
Pim schreef:season II is inderdaad super! Eerste seizoen was erg voorspelbaar.
Voorspelbaar?? :shock: Ja, je weet dat ze gaan uitbreken... maar er gebeurt ZO veel, je kunt nog geen minuut de andere kant op kijken want dan heb je een hoop gemist! Er zitten zoveel onverwachte wendingen in...

8)


Soms net iets teveel :D
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 26 Feb 2007, 11:23

Haha ja... ach het blijft TV hè... :)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 26 Feb 2007, 18:40

@Pim: nee geen Haywire! :D als ik met iemand overeen zou komen was het met Scofield zelf

heb seizoen destijds expres niet gevolgd, ik ga niet een week zitten wachten tot ik verder kan! seizoen 2 heb ik al een aantal van gezien (en daarna pas seizoen 1 dus) maar 2 heb ik niet gevolgd omdat ik 1 niet gezien had! hetzelfde feld met seizoen 3 die in april begint, eerst 2 kijken!

Lost ga ik pas kijken als ik ze allemaal heb en dat geld ook voor 24 enzo... niet 1 aflevering kijken, week wachten enzovoorts...
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 26 Feb 2007, 19:32

Snout schreef: de duitse tv krimi Alarm fuer Cobra 11


En nog zo'n uber goede tv serie. 8)

:grin:
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 26 Feb 2007, 19:58

Hier nog een Prison break verslaafde :D

ook ik ben al ruim in seizoen 2 en vind het masterlijk :D vooral jaja THEODORE BAGWELL of te wel T-Bag :D geweldig die vent
Afbeelding
Sold but not forgotten

Pim

Berichtdoor Pim » 26 Feb 2007, 23:03

Tieske Turbo schreef:@Pim: nee geen Haywire! :D als ik met iemand overeen zou komen was het met Scofield zelf

heb seizoen destijds expres niet gevolgd, ik ga niet een week zitten wachten tot ik verder kan! seizoen 2 heb ik al een aantal van gezien (en daarna pas seizoen 1 dus) maar 2 heb ik niet gevolgd omdat ik 1 niet gezien had! hetzelfde feld met seizoen 3 die in april begint, eerst 2 kijken!

Lost ga ik pas kijken als ik ze allemaal heb en dat geld ook voor 24 enzo... niet 1 aflevering kijken, week wachten enzovoorts...


Geen Haywire?? Ik dacht net van wel! Ik vind Haywire wel tof in ieder geval. Mijn grote idiool is inderdaad T.Bag; lekker twisted to the bone :cool:

Scofield; jij?? Hahahaha

Ik prefereer het inderdaad ook om alles in 1 rits te bekijken, maar helaas is het vlees zwak dus download ik elke dinsdag de aflevering van de maandag ervoor in de VS.

Doe mij Sara maar :-D

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 26 Feb 2007, 23:30

Tieske Turbo schreef: als ik met iemand overeen zou komen was het met Scofield zelf

Natuurlijk weer de Good Guy! :D
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 26 Feb 2007, 23:32

Hans schreef:
Tieske Turbo schreef: als ik met iemand overeen zou komen was het met Scofield zelf

Natuurlijk weer de Good Guy! :D


mister handsome Tieske de handige Harrie!

Hahahaha

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 27 Feb 2007, 18:56

dat handsome komt dan weer niet overeen :lol: de rest wel inclusief "tats" alleen nie zo uitgebreid...


Pim, jij bent gewoon fuckin' Haywire man! dwaas uit je gezicht j=kijken lukt je al vrij aardig ;)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron