Berichtdoor Wim9516V » 27 Jan 2011, 07:57
Beasts me,
Bij de Probe 2nd gen zit hij net achter de kachelmotor zelf, rechtsboven de passagiersvoetruimte. Is een klein ding, 6x2 cm met 4 draden aan. 100% Mazda, staat lekker Japanse tekst op. Dus je kan daar eens gaan zoeken...
Hij wordt flink warm als je altijd de LO stand gebruikt (stroom door grote weerstand). En er loopt water/vocht in dat via je luchtintlaat bij de motorkap naar binnen komt. Mijne was stuk na 16 jaar. Een soldeercontact gewoon losgekomen. Ding is niet uit elkaar te halen zonder te slopen helaas..
Hij zit er weer in, en hij doet het weer!
Michiel: Weet niet waarom ik moest tekenen. Was niet thuis en toen opgehaald postkantoor. Super klein doosje..hehehe
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...