Heey allemaal.
Van de week de probe laten keuren en ze is afgekeurd.
Totaalplaatje wat ook nog eens een schatting is is 1650 euries. Waarvan 800 aan uren.
Het volgende:
-Waterpomp lek
-Lambdasonde(ofzoiets) waarschijnlijk want co gehalte is te hoog bij hoge toeren.
-Stabilisatorstang 2 x
-Fuseekogel
-Stuurkogel
-Stabilisatorarm rubbers rv
-Benzineleiding verroest
-Remleiding rot
-Dist.riem(i.v.m waterpomp)
Die leidingen kon de garage in NL schijnbaar niet aankomen. Vandaar heel veel uren gerekend voor als hij die dingen zelf ging buigen.
Weet iemand zo waar die krengen aan te komen zijn? Heb teveel geinvesteerd in die auto om hem weg te doen dus nu maar met een beunhaas en garage(zwart) om langzaam alles weer op te bouwen en alles te vervangen wat niet 100% deugd. Word weer veel hobbye. Heb van armoede gewoon een mitsubishi carisma gekocht.
Garage zei van dat ik het beste de probe in de lente/zomer kon gebruiken en swinters enzo binnenhouden want het meeste schade komt van pekel waarschijnlijk. Dus word een mooiweer auto en die carisma mooi als dagelijks wagentje.
Alvast bedankt voor de tips en moeite ^^
Gr Jasper