Samenvatting ledenvergadering

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Samenvatting ledenvergadering

Berichtdoor Robert » 07 Aug 2013, 20:33

Hallo forummers,

Wat later als verwacht (gelukkig zit Michiel mij achter m’n vodden aan hahaha) hier nog even de ledenvergadering samengevat.

Helaas konden niet alle leden erbij zijn, maar dit probleem zal altijd blijven bestaan natuurlijk. De opkomst was toch nog aardig. Te weten: Mac, Richy, Michiel, Nico, Arjen en ik (Ter Apel, 21-07-2013)

Als eerste hebben wij toch onverwachts een nieuw bestuurslid erbij: Mac! (MF44). Hij zal samen met Michiel het IT gedeelte oppakken. Hier is her en der nog aardig wat werk aan de winkel en dit is niet allemaal af te schuiven op onze Michiel. Dit alles is een groot onderdeel van de club en vergt wekelijks toch tijd om het allemaal bij te houden, en los daarvan moeten er ook een aantal opgebouwd worden. Ikzelf ben toch wel kritisch naar de club toe, en deze 2 topgasten pakken dit moeiteloos op.
Helaas zit hier ook een minder leuk bericht aan vast: Richard Smids gaat het bestuur verlaten, maar blijft uiteraard wel lid van onze club.

Als één van de belangrijkste onderdelen hebben wij het als eerste over het financiele deel van het FPCN gehad, hier zijn wat dingen aangepast.
- De contributie betaling zal vanaf nu in Januari plaatsvinden. Dit om onduidelijkheden te voorkomen. Vanaf nu rekenen per kalenderjaar.
- Omdat we nu per kalenderjaar rekenen is het mogelijk om voor een jaar of halfjaar te betalen. Dit gaan we nu voor de nieuwe leden per maand terug rekenen ( dus wil er iemand in
april lid worden dan betaald hij/zij dus vanaf 1 mei van dat jaar. wordt iemand na 1 juni van het jaar lid dan vervald eenmalig voor dat jaar het "recht" op de BBQ van het jaar.. )
Tevens is er besloten om het lidmaatschap per jaar te VERLAGEN van 25 euro naar 24 euro per jaar. ( dit om de maandberekening gemakkelijker te maken )
- We gaan op zoek naar een ander domein voor de site en/of forum. Ideeen en tips zijn altijd welkom bij onze internet-techneuten.

Een volgend punt was: conflicten. Er zijn openbaar wat conflicten ontstaan en ook openbaar besproken in een topic de afgelopen maanden. Ik denk dat iedereen het erover eens is dat dit not done is. Voor de nieuwe leden is dit niet aantrekkelijk, en de huidige leden zullen dit ook niet waarderen. Is er iets? Bel/mail/fax/whatsapp/sms elkaar, en los het op. We zijn volwassen genoeg toch?

Volgend punt: How-to’s. We willen door samenwerking van de Probe techneuten onder ons een how-to overzicht maken. Heb je een leuke/leerzame/handige how-to? Stuur een PB’tje naar mij en het komt in het overzicht te staan.

Verder zijn er nog een aantal dingetjes voor het bestuur zelf, deze zijn niet zo interessant om hier neer te zetten. Over één ding zijn we het eens: deze club moet weer leven! En hierbij zijn we bij ons laatste punt aangekomen. Hoe willen we realiseren dat het FPCN (weer) in de picture komt in Nederland? We willen meetings organiseren met andere clubs, denkend aan:
- Ford Cougar club
- Ford Capri club
- Mazda MX-6 club

Zijn er tips/feedback altijd welkom!
Guys, als ik iets niet goed heb neergezet gelieve verbeteren.

Groeten Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Samenvatting ledenvergadering

Berichtdoor Richard » 07 Aug 2013, 20:44

Goed bezig heren, ik zag al vol verbazing dat mijn status opeens vervangen was door een ander :mrgreen:
ik hoop dat jullie de club weer tot leven kunnen brengen, en goed plan wat betreft het samen organiseren met andere club's
heb zelf al tijdje contact met iemand van probetalk die bij de MX-6 club hier zit en daar ook al over begon :)
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: Samenvatting ledenvergadering

Berichtdoor michiel de munnik » 07 Aug 2013, 20:54

ik zie een mooie ingang :D
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: Samenvatting ledenvergadering

Berichtdoor Hans » 07 Aug 2013, 22:01

Goed bezig Robert (en anderen natuurlijk) :thumbsup:
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

zmprobe
Probe learner
Berichten: 35
Lid geworden op: 02 Jul 2013, 16:56

Re: Samenvatting ledenvergadering

Berichtdoor zmprobe » 07 Aug 2013, 22:20

Wanneer kan ik nou lid worden :roll: en wil een sticker :mrgreen:


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron