kwam ik even een gek tegen vandaag

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
MLBP
Probe enthousiast
Berichten: 477
Lid geworden op: 24 Apr 2010, 17:49
Locatie: Leusden
Contact:

Re: kwam ik even een gek tegen vandaag

Berichtdoor MLBP » 31 Okt 2013, 14:46

Haha, daar moest ik ook aan denken. Let wel op dat het niet gaat om wat kan maar om wat mag. Ook al "kan" het best op die rotonde, er hoeft maar één idioot geen licht te hebben en je bent te laat. Ze zijn er niet voor niets die rotondes.

Maar dan nog, wat jouw race-rivaal daar uit haalt kan natuurlijk ook niet :wink:
'94 Peugeot 306 1.4 8V (<--HAHA!) | Rusty old Skank!

'96 2.0 GT 16V
| US-Blinkers | It's not a vintage Cadillac, but it always gets me there and back!

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: kwam ik even een gek tegen vandaag

Berichtdoor Robert » 31 Okt 2013, 15:45

Nou, zal ook maar eens reageren haha!

Vindt niks mis met de rijstijl van Michiel. Om 12u 's nachts sportief (niet asociaal hard) een rotonde nemen moet kunnen toch? Niks mis mee hoor Michiel. Die gasten op dumpert die hebben lekker rijervaring? Geloof er niks van. Mensen met rijervaring weten dat zo nu en dan een beetje verantwoord sportief rijden kan, helemaal om middernacht, dus wegwezen met die ondoordachte reacties op dumpert. Ga toch weg.
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: kwam ik even een gek tegen vandaag

Berichtdoor michiel de munnik » 02 Nov 2013, 20:21

nee was in KM dit keer :P

en tnx robert..

was ik trouwens helemaal vergeten..... die rotonde ligt in een provinciale weg..... ja mag daar 80..... en als je de borden moet volgen zou je daar met 80 km overheen mogen, al zou ik het je niet aanraden.... er wordt helemaal geen max snelheid of advies snelheid aangegeven.....
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron