Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
Teus
Probe addict
Berichten: 1094
Lid geworden op: 18 Nov 2010, 10:13
Locatie: Meerssen (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Teus » 14 Feb 2014, 17:10

:biertje:
Laatst gewijzigd door Teus op 18 Feb 2014, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
1989 FORD PROBE LX U9
Bright Red Clearcoat Metallic
Scarlet Red Interior

Engine type: 2.2 Liter 12-valve in-line 4-cylinder
targa open air roof, luxury feature.

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor winy » 18 Feb 2014, 17:07

wat een gemier om 24 euro #-o
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Robert » 18 Feb 2014, 21:40

Beste leden,

Allereerst bedankt voor jullie feedback. Ik heb het even van een afstandje bekeken allemaal, en jullie kaarten zeker goede punten aan.
Wij zitten met veel zaken in een dilemma en we kunnen het niet iedereen naar zijn zin maken, helaas.

Ik ga over in de ik-vorm dit praat wat makkelijker, maar uiteraard komt dit bericht ook van de rest van het bestuur (Richy, Michiel & Mac).

Over forums dichtgooien: dit is een testfase, kijken hoe zich dit ontwikkeld. De laatste tijd krijgen we steeds meer last van spambots, mensen die iets in het te koop topic neerzetten zonder duidelijke tekst en/of hun Probe hier neerkwakken in de hoop dat er op gereageerd wordt. Persoonlijk vind ik dit niet zo heel erg, maar vaak schort het aan de beperkte informatie die dan wordt verstrekt of dus niet wordt verstrekt. Daarnaast komt het ook voor dat mensen op zoek zijn naar onderdelen, en die gebruiken ons forum als een soort marktplaats. Dit is niet onze insteek en hopen dus dat als men gaat betalen, danwel toegang krijgt na een X aantal posts tot forums, dat mensen zich bij ons aansluiten.
Dat is de gedachtengang.

Over de clubpassen: Ik heb helemaal over het hoofd gezien dat er in 2013 geen clubpassen verstrekt zijn. Mijn excuses hiervoor! Om de Fullmembers van 2013 tegemoet te komen zullen we diegene die vorig jaar betaald hebben, het recht geven om alsnog gebruik te maken van de clubpas. Stuur een mail met je naam en je adres naar: robert@probeclub.nl . Dan maak ik dat in orde.

Teus: Ik kan je post niet meer terugvinden in dit topic helaas. Misschien technische oorzaak. Ik snap dat je (net zoals meerdere leden) enige op-of aanmerkingen hebt op de agendapunten. Terecht uiteraard, we willen een goede gezellige club, meer niet. Iedere mening is er weer een, en zullen hier ook altijd iets mee proberen te doen! We zijn met het dichtgooien van forums iets te enthousiast geweest.
Toch wil ik even terugkomen op de laatste meeting: je had je opgegeven voor de Limburg-tour. Heel leuk, we hadden je verwacht (daarom zijn we alsnog naar Limburg afgereisd, Mac en ik wonen een stuk noordelijker en Winy had tijdig gemeld dat hij verhinderd was). We hebben je diverse malen geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Na anderhalfuur gewacht te hebben zijn we aan de tourtocht begonnen. Daarna niks meer van je vernomen, graag wil ik hierbij mijn ongenoegen uiten. Het was niet warm buiten en de planning kwam in de war :cry:

Nico: Hierboven toegelicht over de clubpas. Nogmaals excuses. Maar lees ook dit stuk hieronder even.

Het dichtgooien van subforums is voortgevloeid uit diverse gesprekken met clubleden waaruit bleek dat men niet echt de voordelen zag in het fullmember zijn.
We proberen met alle punten die jullie aankaarten iets te doen. Toch wil ik jullie erop wijzen dat er in 2013 (toen zat ik pas in het bestuur, vandaar spreek ik alleen over dit jaar) voldoende is gedaan. Te weten: karten t.w.v. 25,95 euro p.p. voor fullmembers en de BBQ t.w.v. 13,- euro p.p. voor de fullmembers uiteraard. Dit is opgeteld meer dan het lidmaatschap, dus is het punt dat er te weinig gedaan werd ontkracht.

Graag jullie respons.

Groeten Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
ongeschikt88
Probe forever
Berichten: 921
Lid geworden op: 23 Jul 2011, 17:33
Locatie: Heemskerk

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor ongeschikt88 » 25 Feb 2014, 06:45

Van mij hoeft het allemaal niet meer zo. Ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik vrij weinig tot niks meer aan de probe doe.
RIO RED whitestripes 2.0L 1995
When driving fast isn't fast enough

Driving fast, Window down, Music Loud

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Robert » 25 Feb 2014, 16:26

Ik heb van niemand een mailtje gehad over de clubpassen. Deze week worden de clubpassen gemaakt, daarna mag ik er dus van uit gaan dat iedereen tevreden is.

Gr Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron