Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Alles wat niet in de andere categorieën past
Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Robert » 30 Jan 2014, 14:48

Beste clubleden,

Zondag 26 januari jl. heeft het bestuur (Michiel, Richy, Mac en ik) vergaderd over het reilen en zeilen van de club. Voor 2014 staan belangrijke veranderingen op de planning. Ook zijn we bezig om de club actiever te maken en dus meer en leukere evenementen bijwonen en meetings met meerdere clubs organiseren, maar dit staat nog in de steigers. Binnenkort meer hierover.

Achter de schermen gaat er het een en ander veranderen (vooral het digitale gedeelte), ik zal de belangrijkste veranderingen hieronder vermelden.

- Robert is (Algemeen) voorzitter geworden van de club. Bestuur organisch verandert er niks, maar gebleken is dat een algemeen aanspreekpunt noodzakelijk is. Robert was dit al enige tijd, maar er was onduidelijkheid zowel bij onze eigen clubleden, als bij mensen buiten de club.
- Michiel heeft een disclaimer op de website geplaatst. Dit heeft met auteursrechten te maken, voor meer info: Michiel of Mac
- De agenda op de website wordt structureel up-to-date gehouden door Michiel & Robert. Er staat nu een planning voor 2014 op. Zo kunnen clubleden ook beter anticiperen op de meetings (jouw verbeterpuntje opgepakt Wim).
- De website en forum zullen naar een ander domein verhuisd worden. Dit i.v.m. kostenbesparing,
- De forumindex wordt overzichtelijker gemaakt.
- Bepaalde delen van het forum zullen afgeschermd worden voor niet-betalende-members. Dit i.v.m. koopjesjagers en mensen die zich niet voorstellen enz. Hier zal ook een 'Sticky' over komen op het forum.
- Het bestuur is bezig met clubkleding, stickers en andere goodies, zodra hier meer over bekend is komt dit uiteraard op het forum.

Voor meer info zijn wij altijd bereikbaar.

Groeten Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Wim9516V » 01 Feb 2014, 20:22

Hoi Robert en Co!

Ok, succes alvast voor 2014!

Grtz,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor winy » 01 Feb 2014, 20:36

een aantal goede punten =D>
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Richard » 01 Feb 2014, 21:12

Behalve dat het forum nu bijna nergens meer toegankelijk is voor forum leden..
Kan niet eens meer mijn project topic updaten..

Zo zullen er niet veel nieuwe leden komen..
Forum leden kunnen niks meer opzoeken als je iets wil weten mbt technische aspecten e.d.

Als het gaat om het verkoop topic, stel het dan in dat je minimaal 25 berichten oid moet hebben voordat je een topic kan maken in het te koop sub forum..
Laatst gewijzigd door Richard op 02 Feb 2014, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Robert » 02 Feb 2014, 03:25

Je hebt gelijk Richard, we zullen dit aanpassen.

Gr Robert
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Richard » 06 Feb 2014, 20:35

wanneer word dit weer aangepast? ik wil/moet dingen op zoeken, maar je kan nergens meer komen als forum member..
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor winy » 06 Feb 2014, 21:55

24 euro :mrgreen:
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Robert
Voorzitter
Berichten: 1008
Lid geworden op: 15 Jun 2010, 08:57
Locatie: Amersfoort (UT)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Robert » 07 Feb 2014, 02:02

Ik zie het niet met mijn account, geef het meteen door Richard....
1996 Ford Probe 16v Electric Blue Highlight Grey leather, US Taillights, US Runninglights (SOLD, Rest in peace now)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Richard » 07 Feb 2014, 18:41

Dit is het enige nog wat forum members kunnen zien:
Forum overzicht.jpg


praktisch niks dus...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
ongeschikt88
Probe forever
Berichten: 921
Lid geworden op: 23 Jul 2011, 17:33
Locatie: Heemskerk

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor ongeschikt88 » 07 Feb 2014, 19:40

Ik vind het een goed initiatief dat er wat geprobeerd wordt om meer mensen geld te laten betalen. Maar ik denk dat de huidige weg die jullie ingeslagen zijn niet de goede is. Voor mij hoeft het ook allemaal niet meer zo. Ik zie niet genoeg voordelen om betalend lid te zijn.

Waar mij vorig jaar een clubpas beloofd was waarmee ik korting kon krijgen bij brezan, heb ik deze nooit gehad.

maar we zullen zien wat de toekomst brengt.
RIO RED whitestripes 2.0L 1995
When driving fast isn't fast enough

Driving fast, Window down, Music Loud

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor michiel de munnik » 08 Feb 2014, 03:08

de clubpassen worden gemaakt voor dit jaar. ( deze zal elk jaar voor de betalende leden vervangen gaan worden ) er is met brezan afgesproken dat de oude passen niet meer te gebruiken zijn en dus alleen de nieuwe passen als kortingspas gaan gelden.)

dan zijn er nu dus voor de niet betalende leden een hoop fora dicht gegaan zodat er nu dus een flink voordeel is te behalen voor de fullmembers. ( wij hopen op enig begrip hiervoor )
helaas zijn er teveel mensen die van alles gebruik willen blijven maken voor niets.... maar er wordt een ding hier door vele over het hoofd gezien. wij ( het bestuur ) steken veel vrijetijd en moeite in het plannen en organiseren van leuke meetings en de mogelijkheid om deel te nemen aan externe evenementen. tevens is het draaiende houden van de site en forum ook voor sommige een flink kluif...( een klein beetje waardering is hier dus wel op z'n plek lijkt mij, wij doen dit geheel belangeloos ) ook zijn wij druk bezig om de club meer op de kaart te zetten. kleding met clublogo te regelen. ( een nieuw logo is hiervoor ontworpen. ) en er worden contacten gelegd met andere clubs om gezamelijk meetings te organiseren en om naar evenementen te gaan.

en dan nog een punt.... wil ik iedereen er even aan helpen herinneren dat er vorig jaar GEEN contributie is gevraagd..... ( dit is gedaan om het contributie jaar gelijkt te laten lopen met het kalenderjaar )

maar als we blijven dalen in het aantal betalende leden dan is er over een paar jaar dus helemaal geen probe-club ( incl forum ) meer..... en dit is toch iets wat we allemaal niet willen.
daarom ben ik ( persoonlijk ) van mening dat we deze kar met z'n allen moeten trekken, en er niet een paar die de kosten voor hun kiezen krijgen en dat er een heleboel van profiteren...
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
winy
Slave of a probe
Berichten: 2982
Lid geworden op: 20 Sep 2010, 12:21
Locatie: hoensbroek (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor winy » 08 Feb 2014, 09:01

helemaal mee eens =D>
Probe 24v 1995 ( Electric Blue MQ )

Afbeelding

Go Like A Hurricane

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Richard » 08 Feb 2014, 12:07

kort gezegd: jullie gaan nu min of meer mensen dwingen om betalend lid te worden om wat informatie over onze auto's te kunnen vinden..
elk forum waar je komt kun je alles vinden over dat gene waar het forum voor is, enkel is er vaak een extra gedeelte voor betalende members.
dat was hier ook het geval eerder.. :|
nou ja, ik hoop voor jullie dat het goed uit gaat pakken, maar zoals al gezegd, ik denk ook dat dit niet de juiste weg is :wink:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

michiel de munnik
Site/Forum Administrator
Berichten: 530
Lid geworden op: 26 Apr 2010, 16:41
Locatie: alphen aan den rijn
Contact:

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor michiel de munnik » 08 Feb 2014, 12:39

nee richard we gaan en kunnen niemand dwingen om te gaan betalen.. alleen ik mag toch wel hopen dat ook jij kan inzien dat als je wil profiteren van de voordelen van een club hier ook een kleine vergoeding tegen over mag staan en voor de 24 euro per jaar is dit echt niet teveel gezien de kosten die we per jaar hebben om alles draaiende te houden.
probe 2.0 SE 16V USA import b.j. '95 import '97

juli 11 achter trommelremmen voor schijven vervangen
dec 11 motor vervangen (136000 km gelopen)

Gebruikersavatar
Michiel
Slave of a probe
Berichten: 2673
Lid geworden op: 04 Apr 2009, 14:36
Locatie: Melderslo (L)

Re: Belangrijkste agendapunten bestuursvergadering 2014

Berichtdoor Michiel » 13 Feb 2014, 21:42

Ik ben het volledig met Richard eens! Hoe werf je leden? Door goede en belangrijke info te strekken. Als deze info voor een leek al niet te vinden is, waarom dan het risico lopen om geld te betalen, terwijl zijn antwoord misschien niet eens op het forum staat... maar dit weet desbetreffend persoon pas na betaling... daarbij (en ik wil zeker niet zonder respect praten) maar sommige antwoorden die we de laatste 2 jaar krijgen op onze vragen, zijn soms lachwekkend.. toen ik 5 jaar terug hier binnen kwam, waren door de echte ervaren mensen overal antwoord op, deze zijn er helaas bijna niet meer.

Ik ben van mening dat er toch besproken moet worden of er sommige topics niet voor iedereen zichtbaar moeten worden..

Meer geld als de site elk jaar betalen is toch genoeg? Waar is het overige geld dan goed voor? De extraatjes die de members dan krijgen kunnen ze net zo goed dan betalen... member worden voor een gratis bbq en de uiteindelijke datum niet kunnen... dat is pas vervelend!
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping


Terug naar “Probe Lounge”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron