Berichtdoor Michiel » 19 Sep 2010, 15:46
Richard, ik heb mijn probleem al gevonden met goed geluk..
Maar ben er nog niet achter of dit kan of ik ergens wat fout gedaan heb.
Het volgende:
Mijn remmen lopen aan wanneer ik de 2 bouten (dop 14) volledig aandraai tegen de ophanging. Daardoor gaat mijn remschijf iets uit positie (scheef staan). Zonder wiel er op gaat hij nog wel rond. MAar uiteraard wanneer ik het wiel er weer op zet en de wielmoeren flink aandraai, dan loop het volledig vast.
Mijn vraag is:
Kan het zijn dat tussen de remklauw en de ophanging een opvulring of iets dergerlijks moet zitten waardoor de remschijf dus wel in positie blijft en of dit misschien afstellen kan zijn?
Want zover ik weet zijn de remklauwen van een 2.5 en een 2.0 hetzelfde toch?
Groet
Ford Probe 2.0 '94, Electric Red: Selling in parts
Ford Probe 2.5 GT '93 USA, Rio Red: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Custom Blue: Sold in parts
Ford Probe 2.5 '94, Rio Red: Sold in parts
Dodge w200 5.2 V8 '77, Custom red with rumble bee striping