OK,,I'm BACK!!!

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

OK,,I'm BACK!!!

Berichtdoor Angringo » 31 Mei 2006, 21:21

Beste Leden,

Het heeft lang geduurd, en schaam me er ook voor dat ik een tijd inactief ben geweest, maar ik hoop dat julliue je iets kunnen voorstellen bij het feit dat ik na de 7e week zonder me probe en zo scheitziek van werd dat me hobby en moppie :cry: van me af werd gehouden, dat het me gewoon pijn deed om op t forum actief te zijn zonder me auto.

Maar hij doet het dus weer,,,en als nooit tevoren zeggen wim en bastian die er vandaag de hele dag weer aan gewerkt hebben.
Ik denk dat er in totaal al meer dan 140 manuren in zitten. :shock:

Alle technische dingen gaat door mij en Wim besproken worden op t technische forum, want het is nogal een verhaal,,en hoe a technische ik eerst was, nou heb echt veel geleerd van dit kreng.Maar dus wat er fout is gegaan, wat goed,onsteking ect ect ect inbouw en fotos.

De meest kennen me af, maar voor de nieuwe leden, Ik ben Ro/Angringo.
Een van de bestuurs leden.

Nu dat mijn auto klaar is en ik weer mobiel ben, ga ik zsam naar Huub,onze voorzitter toe om alle data van deze website over te nemen en het nieuwe beheer te gaan doen.

Ik ben klaar om het nu serieus aan te pakken en heb dit al uitvoerig met Coen/Erwin besproken, en heb nu de kans om er voor te gaan.

Na 13 weken wachten,veel geduld moeten hebben, is het grootste gedeelte nu vervangen. Me motor, me versnellingsbak, nieuwe koppeling,nieuwe onsteking/totale kabelboom en noem maar op.
Hoop weer lang te kunnen rijden ermee en me best te kunnen doen voor de club .
:lol:

De Mazzel, Ro
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 31 Mei 2006, 21:30

Heee gefeliciteerd man! Goed dat je weer terug bent. 8)
Ik zei toch dat het goed zou komen? (Het duurt alleen even)

Ben benieuwd wat er nou precies aan de hand was! En idd een uitgebreide beschrijving is voor anderen ook leerzaam.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 31 Mei 2006, 21:33

heeyy robertjeuuu :D
beter man!!! nu kan je in ieder geval met je probe op de automaxx komen!
maar super dat ie het weer doet dus. :wink:
wachten word wel beloond dus he, net als bij mij met me bodykit hehe
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Wim9516V
Probe addict
Berichten: 1099
Lid geworden op: 05 Jan 2006, 16:07
Locatie: Delft (NL) en A'pen (B)
Contact:

Berichtdoor Wim9516V » 01 Jun 2006, 02:27

Dag allemaal,

Ik ben net een halfuurtje terug uit het Oosten van Nederland. 8) Dat was om 02:30 AM (en uit delft vertrokken 21,5 uur eerder). :(

En inderdaad, Angringo zijn Probe draait weer! Ik zal het morgen (begrijpbaar) uitgebreid technisch posten. Gisteren, woensdag rond 15:00 draaide Roberts nieuwe ruilmotor voor de eertse keer. Het heeft wel veel extra werk gekost van zowel Bastian en mij. Ben 2 keer 200km heen en weer 200 km terug gereden. :roll: En het nodige opzoekwerk tussendoor.

De motor is inmiddels helemaal afgesteld, en draait oo zo zoet! De motor is nog in zeer goede staat! Bijna beter dan de mijne! :( De IAC (station toerental regelen) en MAF (lucht hoeveelheid meten), alsook de throttle body (gasschuif) heb ik meteen ook schoongemaakt. En ook de onsteking netjes op 12.5 graden voor top center (11-13 specificaties) gezet. Staat nu eindelijk ook weer een originele onsteking op, met origineel verdeelkapje.

Moeten nog wel nieuwe bougies in bougiekabels (zitten er nu 3 redelijk goede oude van mij in + 1 van Roberts oude set die er nog het beste uitzag (want 1 oude van mij was voorheen doorgeslagen). Moet ook nog een nieuwe accu in. Maar dat waren allemaal onderdelen die al aan vervanging toe waren, voor de motor werd gewisseld.

Hij moet nu nog wel worden afgewerkt door Bastian (checken alle bouten, olie en water lekken (dusver vandaag niets van gemerkt), de kabelboom weer netjes overal vastzetten, en alle verwijderde kapjes/console/etc binnen er weer opzetten. Dan nog een testritje want de auto heeft nog niet gereden. Daarna kan Robert hem gaan ophalen bij Bastian, zal wel dit weekend lukken vermoed ik. Hij trekt al wel gemeen snel lekker op in zijn toeren!

Ik heb vandaag ook in Bastian zijn MX-3 mogen rijden. Daar zit nu een KL_ZE in met 200 PK! Rijdt echt super! Dus we gooien maar een supercharger op mijn 2.0! :twisted: Bastian wil naar de 400-450 PK met zijn 2.5 V6, terwijl de auto nu al als een monster rijdt. Heheh, dat was wel leuk, en verder was het ook gezellig tussen het sleutelen door.

Nou morgen de details, die zijn ook nog wel aardig!

Greetz,

Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...

Gebruikersavatar
Richard
Slave of a probe
Berichten: 4293
Lid geworden op: 02 Dec 2005, 20:57
Locatie: Meppel/Nijeveen
Contact:

Berichtdoor Richard » 01 Jun 2006, 08:24

wow 400 pk :shock: :shock:
dat beteknd dus dat dat ook kan met de probe's 2.5 v6 toch :roll:
vette shit :twisted: :twisted:
*97-PGT-2.5-V6*20x9J XXR 526*Custom Kitted*Custom Paint*Custom Quad Angel Eye Lights*Custom Dual Exhaust*Custom Enginebay*Custom Interior
*Custom ICE*AccuAir-E-Level AirRide*K-sport Air-Coilovers*K-Sport 14" BBK*Carbon Fiber Parts*Lambo-Doors*Heavily Under Construction!*
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 01 Jun 2006, 09:11

okee dan Ro!!!! finally...... super van Wim dat ie je heeft geholpen =D>
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Thijs

Berichtdoor Thijs » 01 Jun 2006, 09:31

Mooi jongens! Goed dat jullie die probe hebben gered! Het was volgens mij wel een hell of a job maar alles gelukkig goed gekomen!
@ Ro:
Heb je ook foto's genomen van de hele transplantatie?

BartS

Berichtdoor BartS » 01 Jun 2006, 11:24

nice one dudes! 8)

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 01 Jun 2006, 11:25

Super man, alles komt goed :wink:
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 01 Jun 2006, 11:54

ROOTJE !!!!!!!!

Super super super om te horen :D eindelijk gefeliciteerd jongen en Wim en Bastian super bedankt :D Hoop dat je er nog vele jaren plezier van mag hebben en dat ik je weer eens de hand kan schudden op automaxx


Zie je dan en rustig aan
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 01 Jun 2006, 19:58

Gelukkig weer een probe gered. Welkom terug Robert. We wisten dat je druk met je wagen bezig was, dus dan heb je indd even wat minder tijd voor het board. :wink: Maar ook zekers goed nieuws dat het meeste voorspoedig is verlopen. :roll:

Groet. 8)
96 Probe 16v Teal Mist.

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 01 Jun 2006, 20:26

ook weer terrug, welcome back

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 01 Jun 2006, 21:34

thnx mannen,

heb er al n mail over gestuurd,,en wim zijn post zegt denk ik genoeg,,,

ps,,,komme jullie mee naar Automaxx??
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 01 Jun 2006, 21:43

Prima werk jongens, de aanhouder wint zoals altijd =D>
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 02 Jun 2006, 15:28

Ro is back in the hizzouse! Werd wel tijd langzamerhand man..ben blij dat het allemaal toch nog goedgekomen is en natuurlijk props naar wim & bastiaan voor jullie hulp. Gonna feel good om er dalijk weer in te kunnen rijden naar zo een lange tijd man!
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers