refresh

Opmerkingen over de site en/of het forum
Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

refresh

Berichtdoor Tieske Turbo » 11 Okt 2006, 18:19

onderaan het forum staat altijd wie er online zijn, reuze handig en lekker autorefresh... maar dat geldt niet voor de probechat... daar staat al dagenlang dat Erwin aanwezig is maar daar is geen mens te zien...
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 11 Okt 2006, 19:14

Klopt, en andere leden in de chat staan er niet bij... Erwin werkt eraan.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 11 Okt 2006, 20:42

zou by the way ook handig zijn dat als je uitlogt en dan weer inlogt het forum niet alle niet-gelezen topics niet meer markeert.

Ben ik net lekker aan het lezen, moet ik uitloggen omdat ik effe moet werken en daarna log ik in: geen gele topics meer te lezen.

Dus begin maar weer te zoeken Pim!

Kan dat aangepast worden?

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 11 Okt 2006, 20:46

ook lullig als je verbinding wegvalt en meer van die dingen... maar dat is zo ingesteld dat als je uitlogt alles weg is... hmmm

op andere forums markeert ie alles netjes, heb je dat hele subforum gelezen wordt er nog steeds in de index een geel icoontje tentoon gesteld terwijl wel alles gelezen is... dan ook nog maar even "alles markeren als gelezen" aanvinken...
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 11 Okt 2006, 20:48

Tieske Turbo schreef:ook lullig als je verbinding wegvalt en meer van die dingen... maar dat is zo ingesteld dat als je uitlogt alles weg is... hmmm

op andere forums markeert ie alles netjes, heb je dat hele subforum gelezen wordt er nog steeds in de index een geel icoontje tentoon gesteld terwijl wel alles gelezen is... dan ook nog maar even "alles markeren als gelezen" aanvinken...


wel een beetje jammer. Soms zit ik lekker op m'n werk te lezen en dan komt er weer zo een klant die iets moet hebben. Pffffff..........moet ik uitloggen en later weer inloggen en alles weer opnieuw gaan doorspitten!

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 11 Okt 2006, 20:57

forum niet wegklikken/uitloggen dan he! zijn ook forums dat als je te lang inactief bent dat ie dan alle ongelezen berichten wist... grrr :mad:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 11 Okt 2006, 21:16

Tieske Turbo schreef:forum niet wegklikken/uitloggen dan he! zijn ook forums dat als je te lang inactief bent dat ie dan alle ongelezen berichten wist... grrr :mad:


dat automatisch uitloggen heb ik ook al kennis mee gemaakt (al meerdere keren). Bah bah

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 11 Okt 2006, 21:35

nou nee, niet automatisch uitloggen, sta dan nog steeds ingelogd maar alles is dan wel weg....
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 11 Okt 2006, 22:07

Pim schreef:Ben ik net lekker aan het lezen, moet ik uitloggen omdat ik effe moet werken

Ach Pim, hoe vaak komt dat nou voor? :D


Met RSS is het bijna onmogelijk om posts te missen. 8) http://forum.probeclub.nl/viewtopic.php?t=1831

Wat je ook nog kunt doen is: zoeken > *.* > 1 dag , laat ie alle posts van de afgelopen 24 uur zien. Het duurt alleen vrij lang voor de resultaten verschijnen, maar het werkt.

Dus bij trefwoorden vul je *.* in en bij zoek in afgelopen vul je 1 dag in. Daarna duurt het een tijdje.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 11 Okt 2006, 22:29

Hans schreef:
Pim schreef:Ben ik net lekker aan het lezen, moet ik uitloggen omdat ik effe moet werken

Ach Pim, hoe vaak komt dat nou voor? :D


Met RSS is het bijna onmogelijk om posts te missen. 8) http://forum.probeclub.nl/viewtopic.php?t=1831

Wat je ook nog kunt doen is: zoeken > *.* > 1 dag , laat ie alle posts van de afgelopen 24 uur zien. Het duurt alleen vrij lang voor de resultaten verschijnen, maar het werkt.

Dus bij trefwoorden vul je *.* in en bij zoek in afgelopen vul je 1 dag in. Daarna duurt het een tijdje.


Soms moet ik inderdaad even werken. It's a hell of a job, but somebody got to do it! Hahaha

Ik gebruik RSS nu ook op mijn gsm. Die draait op Windows Mobile 2005 en daar kun je ook feeders voor rss opzetten. Het is alleen zo dat als ik hem 2 dagen niet heb gebruikt hij me echt een gigantische waslijst posts geeft die ik zelf allang op de pc heb gelezen. Niet echt handig dus!

Wat ik wel handig vind is die zoektip van je binnen het forum. Dat ga ik dus zeker eens proberen!

Thanks!

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 11 Okt 2006, 23:25

Pim schreef: Soms zit ik lekker op m'n werk te lezen en dan komt er weer zo een klant die iets moet hebben.

Ja irritant is dat! Zonder die klanten zou je werk hartstikke leuk zijn! :D :D


Maar serieus, onderaan ieder subforum zie je "Onderwerpen van afgelopen:" ... en daar kan je dan ook bijv. "1 dag" invullen. Je moet alleen alle subforums doorlopen...

Zou leuk zijn als je een knop hebt "alle posts van vandaag" voor het hele forum. Want dat werkt altijd, ook als je uit- en weer ingelogd bent.

Maakt niet uit, ik heb RSS :)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 12 Okt 2006, 10:22

Ik heb ook RSS, maar dan nog moet je alles doorspitten.

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 12 Okt 2006, 16:58

ik heb rsi, is dat ook zoiets?
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 12 Okt 2006, 18:58

Tieske Turbo schreef:ik heb rsi, is dat ook zoiets?

Wij weten waarvan! :D
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 12 Okt 2006, 19:19

yeah! ik zat al te wachten hierop :-D
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers