uitloggen onmogelijk

Opmerkingen over de site en/of het forum
Pim

uitloggen onmogelijk

Berichtdoor Pim » 24 Aug 2005, 10:07

Hallo allemaal.

Ondervinden hier meer mensen het probleem dat ze niet kunnen uitloggen? Ik bekijk dit mooie forum op verschillende pc's, maar bij allemaal kan ik niet uitloggen. Lijkt wel of de uitlog-button niet werkt.

Ook ondervind ik soms het probleem dat ik niet kan zien waar nieuwe reactie's zijn. De topics worden dan niet geel gekleurd, terwijl er wel nieuwe posts zijn.

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 24 Aug 2005, 10:31

zorg dat je bij "remember me" het vinkje uitschakeld, als je dan het venster sluit ben je automatisch uitgelogd...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 24 Aug 2005, 11:20

Hee Pim,

Ik neem aan dat dat PC's op je werk zijn. Is het niet toevallig zo dat cookies geblokkeerd worden?
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Pim

Berichtdoor Pim » 24 Aug 2005, 11:50

Nee Hans; dat heb ik ook thuis op de pc en die accepteert wel degelijk cookies. Ik snap het ook niet helemaal.

Zal het thuis nog eens allemaal opnieuw instellen en dan eens kijken hoe het dan verloopt.

En Beathoven: er staat dan al geen vinkje bij remember me. Soms open ik het forum een tijdje later en dan sta ik nog steeds aangemeld. Heel vaag..........

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 24 Aug 2005, 16:03

Dat is inderdaad vaag... of er blijft een sessie van iexplore op de achtergrond draaien, dan behoud hij die gegevens...

Gebeurt het ook als je de compujter een keer opnieuw opgestart is? als dat wel zo is, is er iets anders aan de hand... dan zitten de cookies vast, gewoon even de cookie map opruimen (menu Extra, Internet Opties, knop Cookies opruimen)

Zit je toevallig ook op andere fora die draaien op phpBB? dan kan het zo zijn als je daar de zelfde inlog gegevens gebruikt dat forum.probeclub.nl ze overneemt, maar niet het recht heeft om dat cookie aan te passen... oftwel, uitloggen is niet mogelijk omdat het cookie van een ander is...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Pim

Berichtdoor Pim » 24 Aug 2005, 16:06

hmmmmmmmm.........ik zal straks thuis eens even gaan kijken. Ik maak in ieder geval geen gebruik van een ander forum met dezelfde inloggegevens!

ga straks effe klussen

Groeten van Pim

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 24 Aug 2005, 16:12

By the way, wat ik boven noemde klinkt logischer als het op 1 computer zou zijn... Maar nu je het zegt, bij mij ziet hij de knop "log out" ook niet als een link... ik kan er wel op klikken maar er gebeurt niet....
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Pim

Berichtdoor Pim » 25 Aug 2005, 09:44

idd..........die knop is dood!

Maar goed.........laat maar gaan!

Groeten van Pim


Terug naar “Site/forum reviews”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers