Wie ben ik

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Gebruikersavatar
den jean
Probe forever
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 Jan 2006, 15:35
Locatie: Biervliet
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor den jean » 07 Aug 2008, 09:56

Ja ik ken deze auto,is nog van iemand uit terneuzen geweest,maar toen was mij niet opgevallen dat hij verkleurd was.
Heb nog met de eigenaar staan praten ivm met de club.
Maar de verkleuring is volgens mij niet zo erg,dus dat krijg je wel goed,of je laat het doen bij een poetsbedrijf kosten +/_ 125 euro

Ricardo1983

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Ricardo1983 » 07 Aug 2008, 10:54

John B. schreef:Lid worden hoef je niet over na te denken hoor, wat is die 25 euro nou!


Heb je er snel uit als je nieuwe schijven gaat kopen bij Brezan hoor!

Nieuwe gasveren voor je auto kan je bijvoorbeeld bestellen op http://www.probestore.co.uk

Is een bekend probleem bij onze auto's helaas! Of pluk ze van Ebay.

Er was geloof ik iemand hier die de gasveren van een Opel Astra Station had gebruikt, weet niet meer wie, maar diegene mag wel even een howto schrijven!


Ik hoef idd niet veel na te denken over 25 euro, maar ben al lid bij een club, en me vriendin vond dat al niet leuk ;)
Maarja even vechten en we komen er misschien wel uit :)

De gasveren op Probestore, zijn waarschijnlijk de std. en moet stevigere hebben ivm de mdf plaat die erin komt....

den jean schreef:Ja ik ken deze auto,is nog van iemand uit terneuzen geweest,maar toen was mij niet opgevallen dat hij verkleurd was.
Heb nog met de eigenaar staan praten ivm met de club.
Maar de verkleuring is volgens mij niet zo erg,dus dat krijg je wel goed,of je laat het doen bij een poetsbedrijf kosten +/_ 125 euro


De vorige eigenaar komt uit vlissingen ;)
Hij is wel verkleurd, maar heb op een forum al veel ergere gezien die ook weer netjes rood werden.....
125 euro bij een poetsbedrijf???? had iemand op een ander forum gevraagd en die rekende al 150....
Binnenkort eens kijken, een kennis van me heeft een poetsbedrijf, maar zit een maand in t buitenland...
Eens kijken of hij t wil doen voor een leuk prijsje ;)

John B.
Slave of a probe
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 Feb 2006, 10:35
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor John B. » 07 Aug 2008, 12:53

Welke club zit je dan nog meer bij?

Zet even in je onderschrift welke auto je hebt, bouwjaar, en de modificaties!

Voor zover ik weet, zijn er geen stevigere, maar als je nieuwe hebt, kan je makkelijk een zak aardappels eropleggen, en zakt je klep nog steeds niet!
'94 Probe. feat--> 2.5l V6 KLZE edition <-SOLD->
'04 Renault Megane 1.6l 16v citron vert.
Afbeelding

Gebruikersavatar
den jean
Probe forever
Berichten: 836
Lid geworden op: 27 Jan 2006, 15:35
Locatie: Biervliet
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor den jean » 07 Aug 2008, 15:22

De vorige eigenaar komt uit vlissingen,is bekend :D
Maar ik bedoelde de eigenaar hier voor :biertje:

Gebruikersavatar
Paul
Slave of a probe
Berichten: 3307
Lid geworden op: 29 Mar 2008, 16:10
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Paul » 07 Aug 2008, 15:38

De gasveren op Probestore, zijn waarschijnlijk de std. en moet stevigere hebben ivm de mdf plaat die erin komt....

Lukt wel met deze jongens.

Strongarm
'97 Alfa Romeo 146 1.8TS

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Tieske Turbo » 07 Aug 2008, 20:22

de originele stokjes houden je klep wel staande hoor... en wat betreft het poetsen, lekker zelf doen man! scheelt een hoop knaken, je kan er mooi je tijd over doen en als het resultaat er uiteindelijk is heb je ook nog voldoening!
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Ricardo1983

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Ricardo1983 » 07 Aug 2008, 22:11

John B. schreef:Welke club zit je dan nog meer bij?



Een tuning club uit de omgeving(tunerz@midnight)...

Die pompjes kijk ik binnenkort even voor, is niet t belangrijkste....
1 Remschijf is nogal verroest(krijg t er met remmen niet af), dus dit moet ik even met de flex doen(lamellenschijf)....

Poetsen ga ik 1 dezer dagen even mee starten, heb commadant4 gehaald, en turtlewax speciaal voor rode auto's...


Trouwens voor de mensen uit de buurt van Rotterdam, elke vrijdag avond is er een meeting op het carpoolterrein in barendrecht.
Dit begint ongeveer om half 9/9 uur...
Hopelijk tref ik hier een keer iemand met een probe ;) nooit 1 gezien daar namelijk :(

Greetz

Gebruikersavatar
Terr-E
Probe addict
Berichten: 1485
Lid geworden op: 22 Jun 2008, 20:14
Locatie: 's-Gravenhage
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Terr-E » 08 Aug 2008, 00:15

Ricardo1983 schreef:Trouwens voor de mensen uit de buurt van Rotterdam, elke vrijdag avond is er een meeting op het carpoolterrein in barendrecht.
Dit begint ongeveer om half 9/9 uur...
Hopelijk tref ik hier een keer iemand met een probe ;) nooit 1 gezien daar namelijk :(

Greetz


Hmm, leuke tip !
Ik kom wel eens een keertje kijken !
Ford Probe GT 2.5 24V 1996
Ford Probe 16V 1994
“Darkness beyond blackest pitch... Deeper then the deepest night.. King of Darkness who shines like gold on the sea of chaos.. I call upon thee, swear myself to thee.. Let the fools who stand before me be destroyed by the power you and I possess..."

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor Hans » 08 Aug 2008, 23:09

John B. schreef:Voor zover ik weet, zijn er geen stevigere, maar als je nieuwe hebt, kan je makkelijk een zak aardappels eropleggen, en zakt je klep nog steeds niet!

Kun je daar niet een how-to voor schrijven John?
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

John B.
Slave of a probe
Berichten: 2599
Lid geworden op: 15 Feb 2006, 10:35
Locatie: Middelburg
Contact:

Re: Wie ben ik

Berichtdoor John B. » 08 Aug 2008, 23:39

Duidelijk te merken dat het weer weekend is voor Hans :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje: :biertje:
'94 Probe. feat--> 2.5l V6 KLZE edition <-SOLD->
'04 Renault Megane 1.6l 16v citron vert.
Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers