Dragonforce Europe

Hier kan je als nieuw lid jezelf voorstellen
Anonymous

Dragonforce Europe

Berichtdoor Anonymous » 29 Mei 2005, 22:05

Ik zal me effe voorstellen.

Mijn voornaam is "Vyeyendra", ben 19 jaar. wordt over 2 maanden ( 8 juli) 20 jaar. en ben een man (moest het zeggen in verband met verwarring)

Ik heb mijn rijbewijs sinds januari en nog geen bekeuringen gehad :lol: wat ik al behoorlijk knap vindt.

Ik rijd nu in de mercedes van mijn broer, aangezien hij er nooit mee rijdt (laatste keer was in februari) en ik er dagelijks mee rijdt. kan ik het meer zien als gedeeltelijke mijn wagen.

Voor de kleinste afstand neem ik zelfs de wagen, dus je kan wel geloven dat autorijden echt een grote hobby van mij is.

Ik doe op dit moment niks kwa opleiding,. maar ik ga in september weer naar school toe. met de opleiding " Medewerker beheer ICT". Dus aan autos sleutelen moet je niet bij mij zijn :P. ben zelfs bang dat als ik koelvloeistof moet bijvullen bij de wagen dat ik de hele wagen opblaast

Games maken en websites maken zijn mijn hobbies. evenals fitnessen en gewoon niks doen :P 8)

Zelf ben ik niet in het bezit van een ford probe nog. Maar ik hoop dat ik binnenkort echt 1 zal kunnen kopen. Mede omdat het echt een mooie wagen is (zag net dat de bestuurdersdeur een "open glas" deur had, wat de auto echt veel luxer uitiet :D)

Ik woon in barendrecht (1 kilometer onder rotterdam). en meer kan ik eigenlijk niet zeggen :)

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 29 Mei 2005, 22:20

Welkom bij de club!
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 29 Mei 2005, 22:23

thanx. Ik hoop dat ik het hier naar me zin zal krijgen :)

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 30 Mei 2005, 10:24

heej welkom hier...

En hoop dat je snel een probe vindt joh...

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 30 Mei 2005, 10:46

welkom en we hopen jou en je probe een x te mogen bewonderen, en je misschien te verwelkomen als officieel club lid.

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 30 Mei 2005, 13:15

Welkom! Wat een coole naam..ik dacht dat aernout al speciaal was :lol: . Good luck met het vinden van een probe, als je niks tegen invoeren hebt zou ik ook in duitsland zoeken, goedkoper + veel meer keuze(daar werden ze geproduceerd).
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 30 Mei 2005, 13:16

zag net een probe type 2 liggen voor 950 euro. helaas met een kapotte airbag en een lekke koppakking. maar of die al verkocht is? :S.

De resdt zijn allemaal behoorlijk duur zie ik :(. op de type 1 na.

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 30 Mei 2005, 13:35

Welkom hier!
Ik zou als budget toch wat meer uitgeven dan 1000 euro voor een probe hoor spaar dan wat langer door en koop een goeie inplaats van een goedkope te kopen en binnen 2 maanden er duizenden euro's aan uit te geven
Vraag het maar eens aan ryan (fusion op het forum) die kan je helaas alles vertelllen over een probe die nie goed was

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 30 Mei 2005, 15:40

Snout schreef: ....als je niks tegen invoeren hebt zou ik ook in duitsland zoeken, goedkoper + veel meer keuze(daar werden ze geproduceerd).
:?: Volgens mij is er nooit 1 Probe in Duitsland geproduceerd!
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 30 Mei 2005, 19:40

Hans schreef:
Snout schreef: ....als je niks tegen invoeren hebt zou ik ook in duitsland zoeken, goedkoper + veel meer keuze(daar werden ze geproduceerd).
:?: Volgens mij is er nooit 1 Probe in Duitsland geproduceerd!


ALLE PROBE'S ZIJN GEPRODUCEERD IN FLAT ROCK MICHIGAN
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 30 Mei 2005, 20:58

Beathoven schreef:
Hans schreef:
Snout schreef: ....als je niks tegen invoeren hebt zou ik ook in duitsland zoeken, goedkoper + veel meer keuze(daar werden ze geproduceerd).
:?: Volgens mij is er nooit 1 Probe in Duitsland geproduceerd!


ALLE PROBE'S ZIJN GEPRODUCEERD IN FLAT ROCK MICHIGAN


My bad guys 8) , maar wat ik bedoelde was dat ze daar massa verkocht werden. De probes die in andere landen werden verkocht werden of uit duitsland of amerika geimporteerd. In the U.K. had je ook veel probes maar die hebben natuurlijk rechts het wiel en in australia waren er ook redelijk wat.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 30 Mei 2005, 21:14

Toen ik net ging werken zat ik heletijd aan de probe te denken. en terecht vindt ik het.

Zou gewoon gaaf zijn om een probe te hebben met een mooie body kit met vleugeldeuren en goede stereoinstallatie.

Dan laat ik mijn collega's poep ruiken met hun suzuki swift of hun opel corsa van bouwjaar 0.

Maar is het mogelijk om 4 uitlaten onder te zetten? "mrgreen"

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 30 Mei 2005, 21:19

heey welkom hier kerel 8) en niet verder twijfelen over het wel of niet kopen van een probe, gewoon DOEN :lol:

over die uitlaten...alles kan als het moet :D
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Pim

Berichtdoor Pim » 29 Jun 2005, 17:01

Welkom!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier bij deze club..........

Groeten van Pim

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 02 Jul 2005, 12:53

Ook nog even een ( beetje laat ) welkom namens mij.


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron