Berichtdoor Wim9516V » 01 Jul 2006, 11:25
Hi Tieske,
Je hebt dan ook de hele kabelboom nodig, de ECU unit en alles wat die motor nodig heeft!
Zit ook een coil pack op, en soort VRIS. Dus dat lukt alleen als je zowat een halve auto importeert uit Japan, en dan alles overzet wat nodig is.
Andere ECU werkt je alarm, etc ook weer ni meer. Dus een heel gedoe, en een rampenplan als je enkel de motor koopt. En ECU nog nooit erbij aangeboden gezien. Maar enkel ECU heb je niks aan...
Of je begint met een megasquirt, etc.
Komt er op neer dat het te ingewikkeld is en veel te veel gaat kosten dan met de KL_ZE. Nog nooit iemand echt goed gelukt in de US. Kan je op Probetalk lezen.
Die motor heeft wel 170 PK, niet slecht voor een non-turbo, non-supercharged 2.0literje...
Greetz,
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...