Vraagbaak voor de probe gezocht

Voor alle overige technische vragen
Sander

Vraagbaak voor de probe gezocht

Berichtdoor Sander » 10 Dec 2004, 17:58

Wie heeft er een vraagbaak of iets dergelijks voor de Probe, ik moet namelijk weten hoe ik de koppelingsplaten moet vervangen. Dus als iemand mij hier aan zou kunnen helpen?

En ik moet weten waar de aansluiting van de digitale kilometerteller zit om een navigatie systeem op aan te sluiten?

Alvast bedankt

Sander

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 10 Dec 2004, 18:42

Als het goed is heb ik er deze week een ( had hem afgelopen week al moeten hebben ), maar dat is voor de 1e gen, zou kunnen dat je er iets aan hebt , in dat geval wil ik de betreffende pagina's wel inscannen voor je. Maar bij Bol. com hebben ze meerdere boeken, rondom 20 euro.

Sander

Berichtdoor Sander » 10 Dec 2004, 18:49

Probleem is alleen een beetje dat ik hem morgen nodig heb :roll:. Had eigenlijk gehoopt dat iemand hem van de club hem zou hebben. Misschien dat je nog iemand weet die hem heeft, dan kan ik die een mailtje sturen. Ik moet alleen weten welke delen ik eraf moet halen voor ik er bij kan, voordat ik dalijk het hele blok er uit schroef terwijl dat niet odig is. Maar toch bedankt.

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 10 Dec 2004, 18:50

Helaas, ik ken verder niemand met een vraagbaak.

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 10 Dec 2004, 19:49

Als je je auto opgekrikt heb, De wielen eraf, bakolie aftappen, aandrijfassen eruit. Accu verwijderen en luchtfilterhuis. En dan rondom de versnellingsbak loshalen. Zorg wel ervoor dat je het motorblok onderop ondersteunt als je de steun van de bak loshaalt, anders heb je je motor op een' kant hangen. :roll:

8)
96 Probe 16v Teal Mist.

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 10 Dec 2004, 20:46

Digitale kilometer?!?!?!?

Volgens mij berekent navigatie software de snelheid aan de hand van de afstand die je afligt per metingsinterval.

Bij ons aan boord is het tenminste zo dat de computer elke interval (1 seconde) de afstand meet. Als dit 1 meter is, dan is de huidige snelheid dus 3,6 km/h (1m * 60 sec * 60 minuten = 3600m/h / 1000 = 3,6 km/h) beetje wiskunde dus.
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

joeri

Berichtdoor joeri » 12 Dec 2004, 01:26

Is een van jullie wel ergens een electronische vraagbaak tekoop tegen gekomen? Ik heb er naar gezocht, maar alleen maar algemene ford baken, of van die fuckfordjes (fiesta enzo).

groetjes

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 12 Dec 2004, 11:32

Kwam deze link net tegen op http://www.probedriver.de ben hem zelf nou aan het doorspitten maar volgens mij is het het complete werkplaats handboek...



http://www.ford-probe-club.de/download/whprobe2deuteil1.pdf

http://www.ford-probe-club.de/download/whprobe2deuteil2.pdf

Groeten,
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 12 Dec 2004, 20:02

Hee, da's gaaf! Inderdaad een werkplaatshandboek, super! :D
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 12 Dec 2004, 21:15

Afbeelding
stoere signature frank!
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 12 Dec 2004, 21:19

thanks :)


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers