Kraakend interieur

Voor alle overige technische vragen
Anonymous

Kraakend interieur

Berichtdoor Anonymous » 12 Jan 2005, 18:58

Ik rij sinds een week in mijn Probe rond ... en het mooiste is natuurlijk radio uit een naar die 6 pitter onder de kap luisteren :wink:
maar wat mij een beetje stoort is dat werkelijk alles in het interieur kraakt en rammelt. De deur panelen, het dashboard en de middenconsole, de kunststof delen in de achterbak ... helemaal als ik de radio opendraai :D
Is dit een typische Probe eigenschap of heeft de vorige eigenaar de zooi ietwat te vaak uit elkaar gesloopt?
En weet iemand er mischien een oplossing voor? Ben al wat aan het rommelen geweest met van die ruitenband tussen de naden bij de deurpanelen, hielp iets, maar niet zalig makend ...

Of ben ik gewoon een zeikerd :oops: :wink:

Fusion

Berichtdoor Fusion » 12 Jan 2005, 19:25

ikzelf heb er geen last van
alleen een paneel waar de wisselaar zit achterin

Gebruikersavatar
Erik
Probe enthousiast
Berichten: 456
Lid geworden op: 24 Okt 2004, 15:14
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Erik » 12 Jan 2005, 19:55

Ook hier (nog) geen klachten. Alleen de stoelleuning een klein beetje. :roll:

8)
96 Probe 16v Teal Mist.

Hudeck

Berichtdoor Hudeck » 12 Jan 2005, 20:46

ik heb ook geen klachten..... misschien met in en uitstappen maar meer ook niet....

zal misschien last krijgen van mijn nieuwe audio maar dat is een ander verhaal... 8) :lol:

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 12 Jan 2005, 20:54

Ook geen last hier, alleen het linkerportier bij het dichtslaan, dan rammelt er iets van binnen... :? ga de boel van 't voorjaar wel eens openmaken.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 12 Jan 2005, 22:28

Ik ben vannavond eens op onderzoek uit gegaan en tot de conclusie gekomen dat de vorige eigenaar het halve interieur heeft gemold.
Met name de deuropanelen, de verbindingen tussen de bovenste helft en onderste helft v/h paneel liggen alle pennetjes vanaf en bij de middenconsole ligt ook het e.e.a. in puin ... dat zal de rede v/h gekraak zijn ...
Nu nog een sloperij zien te vinden met een Probe :cry:

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 12 Jan 2005, 22:53

Ik heb hetzelfde maar niet zo erg. Mijn linker deur paneel zit ook een beetje los. Ik heb de deur paneel een keer probeerd los te krijgen maar kon hem maar niet los krijgen en wilde hem niet kapot maken, dus daar had iemand al eens mee geklooit. Ook zijn bij mijn mittelkonsole panelen 2 schroef hulsingen gebroken..dus voorzichtig zijn als jullie de interieur uit elkaar halen want die panelen breken nogal snel.
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers