CV instaleren

Voor alle overige technische vragen
Gebruikersavatar
mazdarati
Probe learner
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 Dec 2006, 16:49
Locatie: Utrecht
Contact:

CV instaleren

Berichtdoor mazdarati » 29 Nov 2008, 18:41

Wie kan mij helpen en vertellen hoe ik de CV moet aan sluiten ?

Ik heb zelf al wat geprobeert maar het wil niet echt lukken .

Het gene wat ik gedaan heb is de groene draad op de groene van de auto gezet en de blauwe op de rode draad van de auto .
Het kasje reageert wel maar het lijkt of die te wijnig stroom heeft omdat je de moter wel hoort maar er gebeurt niks .

Afbeelding

Afbeelding
Nissan Skyline R33 GTS-t
RB25DET

Chip's KLDE en KLZE

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Re: CV instaleren

Berichtdoor Coen » 30 Nov 2008, 13:16

Effe wachten op onze CV goeroe Hans ;)
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Re: CV instaleren

Berichtdoor Hans » 30 Nov 2008, 13:27

Jaja, hier ben ik al. :)

Gaat het niet om een MX-6? (zet het anders even in je signature, altijd makkelijk!)
Bij de MX-6 is de aansluiting waarschijnlijk anders dan bij de Probe...

Je moet in ieder geval eerst uitvogelen of het een pos. of een neg. gestuurde schakeling is, of dat hij werkt met twee spanningen over één draad zoals bij de Probe.
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Re: CV instaleren

Berichtdoor ProbePower » 01 Dec 2008, 12:50

Bij de MX-6 word ook op 1 draad geschakeld.... Met een positief signaal of een negatief signaal...

De draad groen/zwart van je schakelsysteem realiseerd dit... Als je op LOCK drukt gaat er een positief signaal naar je relais... Druk je op UNLOCK word die zelfde draad massa...

Je maakt dus gebruik van een positieve vergrendeling...

Hier is mijn logica om het aan te sluiten (op een heel andere plek al waar je bezig bent)

Blauw (CV) op Groen/Zwart (Auto)
Groen (CV) op Groen/Wit (Auto)

Geel en Geel/Zwart (CV) op Groen/Wit (Auto)
Zwart (CV) op massa
Rood (CV) op Groen/Wit

Op deze manier pik je de CV-unit in tussen je schakelaar en je relais...
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron