EBC koppeling

Voor alle overige technische vragen
Anonymous

EBC koppeling

Berichtdoor Anonymous » 03 Jan 2006, 13:14

Zat een beetje te zoeken op internet en zag op Probestore UK dat ze een koppelingsset van EBC verkopen. M'n huidige begint namelijk te slippen. Weet iemand hier meer van, dus of het wat is want op internet kan ik geen enkele review vinden. Volgens de site is het "zeer kwalitatief" spul, maarja dat kan elke winkel wel zeggen.

bonfie

Berichtdoor bonfie » 03 Jan 2006, 20:04

Let wel even op, als je importeerd(besteld uit UK) dan krijg je nog een leuke rekening van NL (bpm) Kreeg even een 75€ rekening bij me koppeling van 300 dollar. Ik weet trouwens niet of dit ook geld voor UK, mijn koppeling kwam uit USA.

Verder antwoord op je vraag: Ik heb nog nooit van EBC koppelingen gehoord. Bij het forum van "Performanceprobe" zijn ze wel voor de DXD koppeling van south bend clutches. Die heb ik nu ook, en bevalt zeer goed.

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 03 Jan 2006, 20:34

Het is bij de koppelingen heel erg persoonlijk wat mij op is gevallen...

Er zijn veel verschillende merken beschikbaar voor de probe, als je maar even gaat zoeken, ook in duitsland btw:

[web]http://www.asiaspeed.de[/web]

Maar de 1 zweert bij dit en de andere bij dat...
Ik ga zelf voor de clutchmasters en ook daar hoor je veel verschillende meningen over...

Zoek eens op [web]http://www.probetalk.com[/web]
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

speedymondeo
Probe forever
Berichten: 849
Lid geworden op: 06 Aug 2005, 20:47
Locatie: Stekene (B)
Contact:

Berichtdoor speedymondeo » 03 Jan 2006, 21:20

Hey bonfie, in Belgie moest ik voor de import slechts 9,90 euro betalen voor een koppeling uit de US voor de complete kit, drukgroep, koppelingsplaat en 2 lagers. Merk Dura International met vermelding Valeo.
The Good, the Bad and the Probe.

Probe 16V Electric Blue (MQ) 1995 LPG G3 EXIT
Probe 24V Teal Mist (SK) 1994 LPG
Probe 24V Rio Red (EZ) 1994
Probe 24V Silver Metallic (YS) 1993
Probe 24V Electric Blue (MQ) 1992

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 03 Jan 2006, 21:55

het enige wat ik ken van EBC is remblokken en -schijven, koppelingen zijn mij daarvan onbekend maar het zou inderdaad zomaar kunnen... enne Jos nogmaals, ik ga je binnenkort nodig hebben :lol:
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Angringo
Slave of a probe
Berichten: 3376
Lid geworden op: 18 Jan 2005, 22:34
Locatie: Amsterdam
Contact:

Berichtdoor Angringo » 03 Jan 2006, 22:36

Speedymondeo schreef:Hey bonfie, in Belgie moest ik voor de import slechts 9,90 euro betalen voor een koppeling uit de US voor de complete kit, drukgroep, koppelingsplaat en 2 lagers. Merk Dura International met vermelding Valeo.




Jaaa,,belgie! hahaha,,,,wij krijgen nog een btw,.bpm invoerechten en zuurstofbelasting erover heen in nl
Afbeelding
-------------
Hola! ;-)
GT94 2.0 Jap FS Neon Winged Angel,Sensei 1 Front en Sides-PB Creations,R8 Leds
Titanium Tip, PSP ,Ipod Nano , Brocks et13, ALL JBL BABY!
MOEILIJKSTE PROBE OOIT!!! LOVE-HATE relationship!

bonfie

Berichtdoor bonfie » 04 Jan 2006, 00:16

angringo schreef:
Speedymondeo schreef:Hey bonfie, in Belgie moest ik voor de import slechts 9,90 euro betalen voor een koppeling uit de US voor de complete kit, drukgroep, koppelingsplaat en 2 lagers. Merk Dura International met vermelding Valeo.




Jaaa,,belgie! hahaha,,,,wij krijgen nog een btw,.bpm invoerechten en zuurstofbelasting erover heen in nl


En dat kan je tegenwoordig uiteraard ook in termijnen betalen tegen maar 500% rente. Of direct maar dan krijg je de niet-leen belasting erbij ;)


Terug naar “Techniek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

 

 

cron