Meeting Bremen

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen
Gebruikersavatar
Animal
Probe enthousiast
Berichten: 411
Lid geworden op: 17 Jul 2006, 23:11
Locatie: Ask me
Contact:

Berichtdoor Animal » 28 Aug 2006, 21:45

Ik ga dus NIET naar een meeting om even boven de 200 te rijden.. onverantwoord.. en zeker voor de naam van de club...
Wil best wel een toer maken dan.. maar snelheids beperkt.. zoals wordt aangegeven volgens de borden..

Als men gaat "scheuren" zal ik me niet lang meer happy voelen bij een club....

Sorry dat ik misschien zo bot er over doe maar vindt wel... een club is leuk maar maak de naam zo niet kapot......
Once upon a time there was a probe................

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 28 Aug 2006, 21:52

is er een rit aangekondigd dan? en trouwens het ging over de snelweg van the germans he :D als je als club ergens naar toe gaat met meerdere wagens moet je wel rekening houden met mekaar ja.... heb ook wel eens minimaal 170 moeten rijden om niet achter te blijven maar dat is niet de bedoeling (en zeker niet in NL)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Snout
Probe forever
Berichten: 823
Lid geworden op: 14 Dec 2004, 09:37
Locatie: Lanaken, B - BCN, ESP - Berlin, D
Contact:

Berichtdoor Snout » 29 Aug 2006, 11:43

Animal schreef:Ik ga dus NIET naar een meeting om even boven de 200 te rijden.. onverantwoord.. en zeker voor de naam van de club...
Wil best wel een toer maken dan.. maar snelheids beperkt.. zoals wordt aangegeven volgens de borden..

Als men gaat "scheuren" zal ik me niet lang meer happy voelen bij een club....

Sorry dat ik misschien zo bot er over doe maar vindt wel... een club is leuk maar maak de naam zo niet kapot......


Op de duitse autobahn is het geen probleem om 200 te rijden, daar rijden ze vaak 160-180 op de middenstrook en komen zware bakken met 220+ aan de linker kant voorbij. In nederland zou dat wel onverantwoord zijn maar daar houden mensen wel rekening mee ;)
'94 (Bj.'93) Black Sapphire Pearl PGT

Afbeelding

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 29 Aug 2006, 20:46

Hahahaha animal... rustig....

Ik ga dus niet naar een meeting heen om te scheuren...
Deze mogelijkheid kwam gewoon effe voorbij...
Mede omdat ik nogal twijfelde over de kracht van mijn motor, en als je ergens kan zien of een motor al zijn power nog heeft is het aan de top snelheid, dus heb ik deze kans met open armen aangenomen...

Ik ben welgeteld 10 auto's tegengekomen op de heen weg dus veel verkeer was er ook niet...

We waren ook niet met een hele stoet maar met 2 probe's en verder niets...

Ik ga ook niet zo hard rijden op plaatsen waar het niet mag, mijn rijbewijs is me best wel lief... net als mijn probe...

Ook kan ik de naam van de club niet in een slecht daglicht stellen omdat ik deze ten eerste nergens op de auto heb staan en ben ik voor mijzelf naar deze meeting heen gegaan en niet in naam of als afgezant van de club...
Ik heb alleen voorgaand bericht hier neergezet voor diegene die benieuwd waren hoe of het was geweest, maar als daar dit soort commentaar op komt...


En als laatste, als wij in een stoet rijden naar een meeting lijkt me logisch dat er rustig gereden wordt al zal dit voor de achterste moeilijk te geloven zijn...
Deze moet namelijk sneller rijden om een gat te dichten dan de gene die vooraan rijdt...

Groeten,

EDIT:
Effe voor de duidelijkheid, ik was dus onderweg naar deze meeting en deze autobahn rit was dus geen onderdeel van de meeting, net zoals een ieder zorgt hoe hij of zij in Heerlen komt volgende week...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hans
Financial Administrator
Berichten: 5065
Lid geworden op: 30 Okt 2004, 21:39
Locatie: Purmerend N.H.
Contact:

Berichtdoor Hans » 29 Aug 2006, 20:53

Tijdens de laatste meeting in Amersfoort is er ook een korte tocht gemaakt naar Nieuwegein waarbij normaal gereden werd. :)
Electric Blue 2.0 SE atx USA '95

Afbeelding


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot]