Datum weekendje weg

Alles over onze eigen meetings, meetings met andere clubs en evenementen waar wij ons vertegenwoordigen

welke datum het weekendje weg

Peiling eindigde op 20 Feb 2007, 20:27

2 november
2
33%
16 november
3
50%
30 november
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

Henriette

Datum weekendje weg

Berichtdoor Henriette » 02 Feb 2007, 20:27

Hallo iedereen..

We hebben een park gevonden in Braamt - Gelderland..
Dit leek ons wel een beetje centraal voor iedereen.. We boeken 6 persoonshuisje en hopen natuurlijk dat we die vol krijgen en natuurlijk hoe meer er mee gaan des te gezelliger het word.. We willen kijken wat jullie een fijne data of weekend vinden zodat jullie er nu al ruim schoots rekening mee kunnen houden.. Deze poll blijft 2 weken op staan en daarna kunnen jullie geld storten dit kan dat over die tijd van een maand.. zodat iedereen de tijd heeft om te kunnen nadenken en te plannen..

Data's van het weekend


2 november 2007
16 november 2007
30 november 2007
Zal jullie iets meer dingen vertellen over het park:

Landal Stroomhoek het is een huisje voor 6 pers. het is een luxe huisje omdat het bij de andere niet veel scheelde... Het is een vrijstaand huisje met 1 slaapkamer een 2 persoonsbed en op de andere 2 slaapkamers een 2x1 persoonsbed... Ligbad en wastafel toilet apart. Open haard of allesbrander op aanvraag afwasmachine, senseo apparaat, combi- magnetron, dvd speler, breedbeeld tv met film en sport 1 en radio.. Bedden zijn voorzien van dekbedden...

Voor de rest is er op het park ook genoeg te doen.. Bowlen, poolbiljart, tageltennissen, overdekt zwembad met diverse wateratracties en diverse speelautomaten.. Zijn jullie nieuwsgierig geworden kijk dat op deze site

klik

Ik zal maandag bellen voor diverse dingen te vragen zoals huisjes bij elkaar of er borg betaald moet worden hoeveel auto's er bij het huisje mogen staan en of er schoongemaakt moet worden of of het word gedaan voor ons en zo ja hoeveel dat er bij betaald moet worden.. En wat te tijden zijn dat we op het park aanwezig moeten zijn en hoe laat we moeten vertrekken uit het huisje..

Het weekendje weg is vanaf vrijdag tot en met maandag.. De tijden dat er dus mensen aanwezig moeten zijn komen nog.. Dan hebben we nog een paar dingen.. Als deze poll sluit hebben de mensen dus tijd van 1 maand om na te denken om geld over te maken.. Mocht je geen geld over maken voor die datum helaas pindakaas dan ga je niet mee... En mocht je wel willen gaan maar zeg je die vrijdag of weet ik wanneer af ja sorry maar betaald is betaald.. Mocht je echt een geldige reden hebben dat je niet kan familiedingen ja dan kunnen wij er ook niet om heen maar we willen een gezellig weekend en van mensen op aan kunnen dat ze komen en niet zoals sommige meetings ja zeggen en nooit op komen dagen zonder een belletje of wat dan ook..

Heb je bijvoorbeeld dat je geen van weekenden mee kan en je wilt wel mee stuur dan een pmtje na mij of nikki dan kijken we even wat we kunnen doen want misschien zoals ro of erwin nou .. erwin werkt 3 op en 3 weken van de boot en ro is die tijd misschien net uit australie en ja zou wel leuk zijn als die mee willen...

Nou de dingen die jullie nog te horen krijgen is wat het gaat kosten.. Het geld dat er in de 1ste maand over gemaakt moet worden is alleen voor het huisje wij rekenen even uit wat het gaat kosten ja dat weten we natuurlijk al maar misschien komen er kosten bij.. Het is een voorschot op het weekend want er komen natuurlijk ook nog kosten bij voor boodschappen het eten voor de avond en nog meer dingen zoals als we een keer willen zwemmen of bowlen of biljarten... Volgens mij hebbeb we nu alles gehad en het rekening nummer komt ter zijne tijd...

Bedankt en hoop dat jullie het eens zijn met het park en de weekenden...

Groetjes Nikki en Henriette

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 02 Feb 2007, 22:56

Ro komt volgende week al terug hoor :-D

Is er enige prijs indicatie beschikbaar?

Dan nog een vraag, is het mogelijk om voor de gezelligheid gewoon bijvoorbeeld 1 dagje (zaterdag ofzo) langs te komen?
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 03 Feb 2007, 11:27

Mja idd, de prijs is het niet zozeer, het is de tijd, ik kan niet altijd zomaar 2 dagen vrij van school krijgen namelijk. Ik zou het ook wel leuk vinden om gewoon een dagje langs te komen, maar soms doen ze er bij zo'n park welles moeilijk over.
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 03 Feb 2007, 17:30

kom je vrijdag avond toch pas! maandag even claas-skippen en klaar :-)
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Henriette

Berichtdoor Henriette » 04 Feb 2007, 22:34

Ik weet niet of het mogelijk is maar dan erbij je kan ook bijvoorbeeld net wat twan en nikki zeggen vrijdag avond komen en bijvoorbeeld zondag laat in de avond terug gaan.. Of maandag ziek zijn :D... Of weet ik veel..
Ik weet niet of het de mogelijk is om een dag langs tekomen het zou wel heel gezelli zijn kan erna informeren maar het lijkt mij ook dat deze opties ook wel oke zijn toch.. Horen het wel en zal eens kijken wat we kunnen regelen...

Gebruikersavatar
ProbePower
Slave of a probe
Berichten: 3146
Lid geworden op: 23 Okt 2004, 20:47
Locatie: Franeker
Contact:

Berichtdoor ProbePower » 05 Feb 2007, 00:06

Ik werk trouwens 2 weken op en 2 weken af ;) maar geen probleem. Zal mijn rooster trouwens ook nog even updaten :D
Afbeelding
'93 Probe GT - KLZE *SOLD*

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 05 Feb 2007, 12:33

tuurlijk ga ik mee... en de datum maakt mij niks uit...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
*NeMo*
Probe addict
Berichten: 1420
Lid geworden op: 27 Jan 2005, 02:21
Locatie: Nunspeet
Contact:

Berichtdoor *NeMo* » 05 Feb 2007, 18:07

Mij maakt de datum ook niks uit :)

Feit is wel dat we gewoon een datum moeten hebben natuurlijk.

Werkt dat mass-mail nog een beetje hier? kan ik wel eens even een mass-mailtje versturen om het een beetje onder de aandacht te krijgen
Afbeelding
Sold but not forgotten

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 05 Feb 2007, 18:13

spam!! :-o
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Tieske Turbo
Slave of a probe
Berichten: 4603
Lid geworden op: 05 Mar 2005, 18:25
Locatie: Helmond
Contact:

Berichtdoor Tieske Turbo » 05 Feb 2007, 19:01

idd, Nick hou er eens mee op
modded '91 1st gen GT (RIP) + '96 2nd gen 16v (almost stock...)
Afbeelding

Afbeelding <----- klik!

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 05 Feb 2007, 21:40

:-(
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Henriette

Berichtdoor Henriette » 06 Feb 2007, 12:48

Ow sorry wist niet van 2 weken op 2 weken af dacht 3 :?
Maar moet je maar even zeggen misschien dat we er dan rekening mee kunnen houden wat voor een weekend.. En wat ro betreft volgens mij blijft hij nogsteeds weg tot oktober hoor nick....

Maar we zullen zien heb er nix over gehoord :P

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 06 Feb 2007, 14:37

Henriëtte schreef:Ow sorry wist niet van 2 weken op 2 weken af dacht 3 :?
Maar moet je maar even zeggen misschien dat we er dan rekening mee kunnen houden wat voor een weekend.. En wat ro betreft volgens mij blijft hij nogsteeds weg tot oktober hoor nick....

Maar we zullen zien heb er nix over gehoord :P


Ik heb hem gisteren gesproken, toen stond hij op het vliegveld in kuala lumpur.. ;) dus hij zal nu wel thuis zijn onderhand.
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra

Gebruikersavatar
Coen
Slave of a probe
Berichten: 4914
Lid geworden op: 21 Okt 2004, 14:36
Locatie: Enschede
Contact:

Berichtdoor Coen » 06 Feb 2007, 20:05

Nick schreef:
Henriëtte schreef:Ow sorry wist niet van 2 weken op 2 weken af dacht 3 :?
Maar moet je maar even zeggen misschien dat we er dan rekening mee kunnen houden wat voor een weekend.. En wat ro betreft volgens mij blijft hij nogsteeds weg tot oktober hoor nick....

Maar we zullen zien heb er nix over gehoord :P


Ik heb hem gisteren gesproken, toen stond hij op het vliegveld in kuala lumpur.. ;) dus hij zal nu wel thuis zijn onderhand.


Yep... 5 februari zou hij weer thuis zijn zei die...
(SOLD) - 1992 - KLZE - KL36 - XS Headers - 2,5" Catback - 2,5" Testpipe - CM stage 3 - 9lb Fidanza - Carbon Airbox
- 50-35 kaw - 8mm TH - RR-inserts - 64mm TB - FPR - Xenon - Hei - (SOLD)

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nick
Son of a probe
Berichten: 5398
Lid geworden op: 25 Mei 2006, 16:23
Locatie: Papendrecht
Contact:

Berichtdoor Nick » 06 Feb 2007, 20:48

he's back
'94 Probe 16v - sold
'95 Probe 24v - sold
'94 Mustang 5.0 GT - sold
'93 Probe 24v - sold
'96 Mustang SVT Cobra - sold
'93 Probe 24v
'03 Mustang SVT Cobra


Terug naar “Meetings”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers