Berichtdoor Wim9516V » 13 Jan 2006, 18:56
Zoveel Probes, en ik heb er maar 1
Ik weet niet voor de 24V, maar de Mazda FS 2.0 liter die in de 16V zit houdt niet van LPG. Kleppen verslijten sneller. Dat vertelde ze mij bij het bedrijfje waar ik mijn cylinderkop heb laten reviseren na de in en uitlaatpoorten te hebben geruimd en polished.
Tis maar dat je het weet.
En een 24V met LPG rijdt volgens mij langzamer dan een 16V met benzine. Is ie dan ook nog wel zuiniger?
Ik zou ipv van LPG en bus lachgas op je LPG installatie aansluiten! Maar ja, dan knalt de motor wel snel uit elkaar.. grapje.
Ik kom je Probes binnenkort een keer aanschouwen!
Wim
1995 (94/1999-) 'Highlight' Probe 16V (MQ) - Electric Blue
GT rims, side skirts and cluster, cc, UDP, K&N drop in, Bosal headeR, Phenolic spacerS, Fidanza flywheel, polished head, revised engine, etc.
1998 (97/2007-) Probe 24V (JJ) - Boysenberry Blue - was 100% original, one of the last ones...