Neej...
Stationair motortje bedoel je denk ik de IAC mee, idle air controler, deze bemoeit zich alleen met het stationair en niet met andere zaken...
Een bougiekabel zou heel goed kunnen en is ook makkelijk te testen, het is toch bijna avond...
Plantenspuit pakken, motor laten draaien en dan een beetje over de kabels heen nevelen...
Wel voorzichtig he, dus niet de volle straal maar op de fijne stand en ook niet in allerlei stekkers die je meteen schoon denkt te maken maar puur alleen op de bougiekabels...
Als ze lek zijn krijg je een sfeervolle vonkjes hemel
Maar ik denk zelf niet dat het dat echt is, maar het is simpel te controleren dus waarom niet...
Je hebt de ecu al uitgelezen? check de howto daar meer eens voor...
Je zou de ecu ook nog eens kunnen resetten, kijken hoe die dan loopt, accu pool eraf en de rem intrappen zodat de lichten de condensatoren leeg trekken voor een 30 sec ofzo...
Vacum slangen heb je al gecheckt? dat de garage dat gedaan heeft zegt niets, dubbel checken en ook een veel voorkomendt probleem dus
Ik weet niet of de originele geribbelde bocht nog van de TB naar het luchtfilter er zit maar die staat er om bekend te barsten, helemaal omdat de nek van het ZE spruitstuk langer is en de bocht dus scherper gemaakt wordt...
Effe eraf halen en een keer links en rechts om buigen is het makkelijkste te zien of er een scheur of wat in zit...
Verder...
Zit er verschil in het gedrag van de motor warm of koud? dus koud minder bokkerig dan warm? is dat het geval dan gaan we toch meer richting de ontsteking kijken, kabels en verdeler...
Ik zou zeggen, kijk dat maar eens na, de IAC kan je trouwens zelf ook testen maar ik weet 1 2 3 niet meer hoe
Stationair laten lopen, grote verbruikers aan zetten en dan de stekker eruit trekken om te kijken of er wat verandert, maar aangezien hij niet stationair loopt ben ik al uitgelult
Mischien dat je daar wat over op PT kan vinden...
Succes...
Owjah, welke klep houdt hij dicht bij starten?