In juni is mijn APK verlopen, op 9 mei stond mijn Probe een dag bij de garage voor de keuring en ik kreeg een hele lijst mee.
Toen heb ik besloten om de Probe te houden en op te knappen, dus ik alle onderdelen besteld bij de Probestore.
Het duurde ongeveer anderhalve maand, toen kreeg ik de onderdelen binnen. Dat wil zeggen... Box 1 of 2.
Tussendoor heb ik een mail gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurde, en kreeg ook netjes antwoord terug, hij had de remslangen niet op voorraad. Ja, kan gebeuren, geen probleem.
Toen ik dus doos 1 had gekregen heb ik een mail gestuurd met de vraag om het trackingnummer van pakket 2. Meerdere keren, en heb daar ook nooit antwoord op gehad.
In de tweede doos zouden een middendemper en gasveren zitten, deze heb ik nog steeds niet binnen. Maar zonder die middendemper kom ik de APK niet door.
Een hele tijd heb ik geen antwoord op mijn mails gekregen, ik had het idee dat hij op vakantie was.
Ongeveer twee weken geleden kreeg ik een mail (nog steeds niet met het trackingnummer van het pakket), maar wel met de vraag of hij de onderdelen overnieuw moet sturen.
Ik heb hem gevraagt om dit inderdaad te doen en heb ook weer naar een trackingnummer gevraagt, die ik nog niet heb gekregen.
Die tweede doos die hij de eerste keer heeft verstuurd kan wel eens in het depot hier vlakbij liggen, maar daar kan ik niet achter komen zonder tracking nummer!! Hij heeft ze destijds in elk geval apart verstuurd, want het tracking nummer van het eerste pakket bestaat uit 1 colli, dus pakket twee heeft zijn eigen nummer.
Ondertussen heb ik de boete van het CJIB al binnen... € 120,- plus € 6,- ambtenarenslaaptoeslag, en daar baal ik behoorlijk van! Ik ben flink op tijd voor de APK gegaan en door al deze onzin gaat het me een hoop geld kosten.
Ik heb vaker spullen bij de Probestore besteld en dat is altijd goed gegaan, maar dit vind ik erg jammer...